سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
سیستم ارتباط با مشتری یا CRM
چرا CRM محبوب است؟

چرا CRM محبوب است؟

در هر کسب و کاری ارتباط موثر با مشتری‌ ها از اهمیت ویژه‌ ای برخورداره. در واقع هدف هر کسب و کاری ایجاد و نگه داشتن مشتری است. بحث های مربوط به مشتری انقدر مهمه که بحث مفصلی به نام “مدیریت ارتباط با مشتری” یا همون CRM به وجود آمده و قطعا یکی از لازمه‌ های داشتن یک کسب و کار موفق است!

اطلاعات بیشتر
چرا CRM محبوب است؟
مزایای نرم افزار CRM
مزایای نرم افزار CRM

مزایای نرم افزار CRM

دلیل اصلی ایجاد برنامه های CRM ، آسانتر کردن کار برای صاحبان مشاغل و کارمندان آنها است. در حقیقت، این راهکارهای نرم افزاری در صورت استفاده صحیح می توانند فروش و بهره وری تیم را در کنار سایر شاخص های مهم کاری افزایش دهند. نرم افزار مناسب نه تنها کاهش هزینه‌های کار و زمان صرف شده برای خدمت رسانی به مشتری را در بر دارد، بلکه می‌تواند وجهه بسیار خوبی از تجارت شما را به مشتریان قدیمی و مخاطبان آینده‌تان به نمایش بگذارد.

اطلاعات بیشتر

CRM و کاربرد آن در بخش های مختلف شرکت ها و یا سازمان ها

  • 1- مدیران سازمانها :

    مدیران با مشاهده گزارشات CRM اطلاعات دقیقی از وضعیت شرکت را در قالب تصاویر گزارشات سی آر ام کسب می کنند، این گزارشات به عنوان یک ابزار هوشمند به تصمیم سازی مدیران کمک می کند. مدیر می تواند پیش بینی فروش در ماه های آتی را ببیند.

  • 2- بازاریابان :

    بخش بازاریابی می تواند با دیدن گزارشات CRM نقاط قوت و ضعف شیوه تبلیغات و بازاریابی شرکت چه بوده است.

  • 3- مدیران فروش :

    مدیران فروش می توانند از نرخ تبدیل (چند درصد از فرصت ها به مشتری تبدیل می شود) کارمند فروش مطلع شده و کارمندان فروش ضعیف تر را بهبود دهند.

  • 4- کارمندان فروش :

    کارمندان فروش پیگیری های خود را بصورت منظم انجام می دهند و مطمئن شوند هیچ چیزی دیگر فراموش نمی شود

  • 5- کارمندان پشتیبانی:

    کارمندان پشتیبانی با مراجعه به پرونده مشتریان با سابقه خود را شناسایی و خدمات بهتری به مشتریان بدهند.

  • 6- مدیران منابع انسانی :

    مدیران منابع انسانی با گزارشات سیستم CRM از کارایی کارمندان و عملکرد آنان مطمئن شوند.

CRM و کاربرد آن در بخش های مختلف شرکت ها و یا سازمان ها

مهمترین ویژگی های CRM

ایجاد سرنخ و پیگیری فروش

CRM با قابلیت پیگیری مشتریان و پیگیری سرنخ ها می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.در صورتی که فرصت های فروش به درستی پیگیری نشوند به راحتی از دست خواهند رفت. CRM به شما نشان خواهد داد که چه زمانی می توانید به مشتریان فعلی خود پیشنهاد محصول و یا خدمت جدیدی ارائه کنید و همچنین به شما کمک می کند تا سرنخ های فروش (مشتریان بالقوه) را تا انجام فروش به خوبی پیگیری نمائید

تقویت ارتباط با مشتری

ایجاد حس اعتماد به گسترده شدن روابط میان مشتری و سازمان کمک می ‎کند. نرم افزار CRM با ذخیره سازی اطلاعات مهم مشتریان در ایجاد حس اعتماد موثر است. اغلب مشتریان، با هر کسب و کاری بیش از یک بار ارتباط برقرار می‎ کنند. بنابراین، بهتر است به منظور مطالعات تحلیلی آتی، تعاملات آنها را ثبت نمائید.

تجزیه و تحلیل یکپارچه

واضح است که داشتن صرفا حجم عظیمی از اطلاعات و داده ها بدون فهم رابطه بین آنها نمی تواند به کسب و کار شما کمکی کند.بنابراین نرم افزار CRM با تجزیه و تحلیل داده ها امکان تصمیم گیری در بخش های بازاریابی و فروش را برای شما فراهم می کند.

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مشتری

مهم ترین کاربرد نرم افزار CRM این است که اطلاعات کمی و کیفی مشتریان را ذخیره و سازماندهی نماید. پس از تماس مشتری با بخش خدمات، نمایندگان شما قادر خواهند بود که به تاریخچه‎ روابط مشتری با کسب و کار شما مراجعه نموده و با صرف زمان اندکی از ارائه‎ واکنش‎ ها و پاسخ ‎های تکراری پرهیز کنند.

بهبود رضایت مشتری

از آن جا که نرم افزار CRM به عنوان ابزاری برای درک بهتر نیازهای مشتری عمل می ‎کند، می ‎تواند در بهبود رضایت مشتریان نیز موثر باشد. با توجه به ذخیره‎ کلیه‎ تعاملات مشتریان در این نرم افزار کارمندان شما می ‎توانند فعالیت‎ های پیشین مشتریان را ارزیابی نموده و بهترین رویکرد را در مقابل آنها برگزینند.

شخصی سازی ارتباطات مشتری

حدود 41 درصد از مشتریان، تنها به دلیل ضعف سازمان‎ ها در امر شخصی سازی، از این سازمان‎ ها روی برمی‎ گردانند. با این حال، نرم افزار CRM تمام اطلاعات مشتریان را در اختیار تیم شما قرار می ‎دهد ، تا بتوانند تعاملات خودتان را با مشتریان را شخصی سازی نمایند.

لیست قیمت سرور های CRM

پلن برنزی

400 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 8Core ,Ram 8GB
  • 40 گیگ هارد SSD NVMe
  • یک عدد آی پی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 1 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • پشتیبانی 24 ساعته

پلن نقره ای

590 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 8Core ,Ram 8GB
  • 40 گیگ هارد SSD NVMe
  • یک عدد آی پی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 1 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • پشتیبانی 24 ساعته

پلن طلایی

890 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 8Core ,Ram 8GB
  • 40 گیگ هارد SSD NVMe
  • یک عدد آی پی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 1 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • پشتیبانی 24 ساعته

مزایای استفاده از CRM ابری

در صورتی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آپدیت و به‌روز نشود و امکانات و ابزارهایی جدیدی به آن اضافه نشود، عملاً نرم‌افزار به مرگ تدریجی دچار شده و خروجی نرم‌افزار (افزایش راندمان کاری و فروش) کم می‌شود. مزیت دیگر استفاده از CRM ابری، قیمت نرم افزار می‌باشد، قیمت نرم‌افزارهای ابری به نسبت به نرم‌افزارهایی که به‌ صورت لوکال نصب‌شده باشد کمتر است و هزینه این نوع نرم‌افزارها به‌ صورت ماهانه یا سالانه می‌باشد که فشار کمتر از نظر اقتصادی بابت خرید نرم افزار برای مشتری دارد. دسترسی ۲۴ ساعته و امنیت سرور یکی دیگر از مزیت‌های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری روی ابر می‌باشد، در صورتی‌ که نرم‌افزار به‌ صورت لوکال نصب‌ شده باشد فقط در داخل شرکت یا سازمان می‌شود از آن استفاده کرد در صورت نیاز به استفاده دائمی و خارج از شرکت،تأمین امنیت سرور یکی از کارهای مشکل و اساسی آن می‌باشد که در حالت ابری دسترسی ۲۴ ساعته و امنیت سرور تأمین شده می‌باشد. با خرید نرم افزار CRM به صورت ابری به مدت چند ماه (با پرداخت هزینه اندک)می‌توان ریسک خرید نرم افزار را کم کنید و در صورتی که نرم افزار مناسب کسب کار شما بود آن را تهیه نمایید.

تماس با ما
مزایای استفاده از CRM ابری
مزایای استفاده از CRM ابری
مزایای استفاده از CRM ابری
مزایای استفاده از CRM ابری
ارتباط با واحد فروش و مدیریت