VOIP

برقراری تمام تماس‌های تحت اینترنت بدون نیاز به شماره گیری مرکز تلفن ، کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه با قیمت کمتر خدمات تماس‌های راه دور

شروع کنید
VOIP
VOIP
VOIP
VOIP
VOIP
VOIP
VOIP

لیست قیمت سرویس های VOIP سامیتیس

پلن برنزی

400 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 8Core ,Ram 8GB
  • 40 گیگ هارد SSD
  • یک عدد ایپی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 1 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • کشیدن و رها کردن ابزارک ها
  • یادداشت بازدیدکننگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

پلن نقره ای

590 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 10Core ,Ram 10GB
  • 100 گیگ هارد SSD
  • یک عدد ایپی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 1 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • کشیدن و رها کردن ابزارک ها
  • یادداشت بازدیدکننگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

پلن طلایی

890 هزار تومان/ ماهانه
  • سرور ایران (اینترنت نیم بها)
  • Processor 14Core ,Ram 14GB
  • 150 گیگ هارد SSD
  • یک عدد ایپی ورژن 4
  • امکان پارک دامین شخصی
  • ترافیک و پهنای باند نامحدود
  • پورت ارتباطی 10 گیگابیت
  • تحویل سرویس 1 تا 5 ساعت
  • کشیدن و رها کردن ابزارک ها
  • یادداشت بازدیدکننگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
8

آیا در مورد VOIP سوالی دارید؟؟؟

شما میتوانید با سامیتیس در ارتباط باشید. ما سوالات شما را پاسخگو هستیم.

تماس با ما
9

امکانات سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP

  • استفاده از شماره ثابت در هر زمان و مکان

    در زمان دورکاری، کارکنان می‌توانند از راه دور به خدمات رسانی و پاسخگویی بپردازند

  • ضبط مکالمات

    ضبط مکالمه یکی از مزایای استفاده از سیستم تلفنی VOIP در کسب و کارها می‌باشد

  • جایگزین کردن سیگنال‌­های اشغال با ویژگی­‌های تلفن­‌های کاری هوشمند

    مخرب‌ترین و منفی‌‌ترین جنبه‌ی یک سیگنال اشغال، انتقال پیام “مخاطب در دسترس نمی‌­باشد” به مشتری است. در دنیایی که مشتری در انواع رسانه‌­های اجتماعی، ایمیل و تماس­‌های ویدئویی غرق شده است، سیگنال اشغال صرفاً یک بوق آزاردهنده نیست؛ بلکه پایان تمایل مشتری به برقراری تماس با شماست. و احتمالاً، ایشان با یکی از رقبای شما تماس خواهد گرفت. سیستم VOIP، از مشخصات و ویژگی‌­هایی برخوردار می‌باشد که زمان انتظار تماس گیرنده را کاهش داده و تجربه‌ی ایشان از برقراری تماس تلفنی با سازمان شما را بهبود می­‌بخشد. بدین ترتیب، می‌توان تعداد تماس‌های تلفنی ناموفق را به حداقل رساند.

  • ترغیب تماس گیرنده­‌ها به درج پیام صوتی

    اگر احتمال می­‌دهید که به مدت طولانی قادر به پاسخگویی به تماس­‌های تلفنی نیستید، می‌توانید تماس­‌های دریافتی را بطور دائم به صندوق پیام صوتی انتقال دهید؛ در این صورت، مشتری به مدت طولانی پشت خط منتظر نخواهد ماند.

  • فکس نرم‌افزاری

    با VOIP از شر دستگاه‌های پر دردسر فکس راحت شوید و از این سرویس به راحتی، در یک پنل نرم‌افزاری تحت وب و یا ایمیل خود استفاده نمایید.

  • استفاده از تلفن نرم‌افزاری

    از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا هزینه راه‌اندازی سیستم تلفنی VOIP برای کسب و کارهای اینترنتی و نو پا کاهش یابد استفاده از تلفن نرم‌افزاری می‌باشد. به کمک این ویژگی برای صحبت با همکاران و یا مشتزیان خود، نیاز به تلفن سخت افزاری نخواهید داشت. شما می‌توانید از کامپیوتر و یا موبایل برای ارتباطات سازمانی خود استفاده نمایید.

  • برگزاری نظرسنجی تلفنی از مشتریان

    نحوه کار این ماژول در سیستم VOIP به این صورت است که هنگام ورود مشتری به صف پاسخگویی، از او خواسته می‌شود تا در پایان مکالمه، در نظرسنجی تلفنی شرکت نموده و به عملکرد اپراتور پاسخ دهنده، امتیاز دهد. بنابراین پس از پایان مکالمه، مشتری به سیستم نظرسنجی تلفنی هدایت شده و میزان رضایت‌مندی خود از پاسخگویی اپراتور و یا خدمات را با شماره‌گیری یک عدد ثبت می‌‌نماید.

  • ایجاد پروفایل مشتریان در سیستم تلقنی VOIP

    در سیستم‌ تلفنی مبتی بر VOIP اطلاعات تماسی مشتریان بر رایانه نمایش داده و در بانک اطلاعاتی ثبت می‌گردد. در ادامه اپراتور مربوطه در حین پاسخگویی به تماس گیرنده فرمی از نیاز مشتری، زمان تماس، نیاز به پیگیری و … را تکمیل می‌نماید. فرم تکمیل گردیده در تماس‌های بعدی مشتری نمایش داده شده و دیگر اپراتور‌ها نیز با شناخت مناسب از مشتری به پاسخگویی خواهند پرداخت. همچنین در صورت مشخص نمودن حوزه فعالیت و یا نوع نیاز مخاطبان می‌توان آنان را در تماس‌های بعدی به صورت خودکار به بخش و کارشناس مربوطه هدایت نمود.

امکانات سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP
ارتباط با واحد فروش و مدیریت