کلاس مجازی با مودل MOODLE  از 400 تا 10000 کاربر

Moodle LMS ، سفارشی ترین و قابل اطمینان ترین سیستم مدیریت یادگیری منبع باز جهان ، می تواند از نصب در همه اندازه ها پشتیبانی کند. Moodle LMS  طراحی شده است تا با سازمان شما رشد کند

مودل
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی ، مودل ، Moodle LMS ، Moodle Cloud ، آموزش آنلاین ، مدرسه آنلاین ، آزمون آنلاین ، آموزش مجازی

 

با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و فناوری اطلاعات مناسب ، یا با کمک یکی از ارائه دهندگان خدمات مجوز Moodle مودل ، سایت مودل Moodle شما می تواند از صدها تا صدها هزار کاربر که به طور همزمان وارد سیستم شده و به طور فعال در پلت فرم وارد می شوند ، درخواست ، بارگیری کند. ، و یا اطلاعات به روز رسانی .

این به این دلیل است که مودل Moodle LMS با جداسازی واضح از لایه ها یا لایه های برنامه طراحی شده است ، که به شما امکان می دهد در محیط هایی با بار متعادل کننده که درخواست ها و ترافیک را به سایت شما در چندین سرور وب توزیع می کند ، عمل کند. از آنجا که قابلیت دسترسی خودکار به منابع اضافی را دارد ، عملکرد مودل Moodle LMS با افزایش ناگهانی حجم ترافیک به خطر نمی افتد. همچنین به شما اجازه می دهد تا محدودیت هایی را در مورد درخواست های حافظه توسط یک صفحه معین قرار دهید تا از احتکار حافظه توسط یک کاربر یا فرآیند جلوگیری کنید و از عملکرد به موقع و عملکرد ثابت اطمینان حاصل کنید.

همه اینها باعث می شود مودل Moodle LMS بتواند تاسیساتی را مدیریت کند که صدها هزار کاربر با دسترسی به منابع ، یادگیری و تعامل همزمان به آنها دسترسی دارند. در واقع ، بزرگترین سایت های ثبت شده مودل Moodle در جهان در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر دارند!

 

مطالعه موردی مقیاس پذیری کلاس مجازی با مودل MOODLE : از 400 تا 10.000 هزار کاربر در 10 روز

دانشگاه اردن با ارائه 91 برنامه کارشناسی ، بیش از 100 کارشناسی ارشد و 41 برنامه دکتری ، یکی از 250 دانشگاه برتر جهان در زمینه اشتغال دانشجویی است.

برای پشتیبانی از امتحانات آنلاین خود ، دانشگاه دارای محیط یادگیری مجازی مبتنی بر مودل Moodle LMS بود که از 400 کاربر که همزمان در امتحان شرکت می کردند پشتیبانی می کرد. با رشد دانشگاه ، VLE آنها پاسخگوی نیازهای آنها نبود و عملکرد کند آن باعث ایجاد ناراحتی در بین دانشجویان شد. با توجه به اینکه همه تدریس و یادگیری به دلیل Covid-19 به صورت آنلاین در حال حرکت است ، دانشگاه نیاز داشت که راه حلی قابل اعتماد را سریع اجرا کند.

به منظور ارائه یک تجربه یادگیری آنلاین با کیفیت عالی برای دانش آموزان ، UJ با ارائه دهندگان خدمات مودل Moodle Certified Eummena تماس گرفت . فقط در 10 روز ، این تیم از متخصصان edtech یک محیط میزبانی جدید بر روی سرویس Eummena Cloud خود ایجاد کردند و مودل Moodle LMS دانشگاه را مهاجرت کردند.

این میزبانی ابری جدید عملکرد عالی را برای سایت مودل Moodle دانشگاه تضمین می کند ، زیرا بر اساس معماری سه لایه است:

  • لایه Presentation جایی است که همه کاربران پلتفرم یادگیری به طور مستقیم به هم متصل می شوند.
  • ردیف برنامه دارای کد اصلی است که درخواست های کاربران را پردازش می کند و منطق برنامه را در بستر یادگیری پیاده سازی می کند.
  • لایه داده مسئول ذخیره و مدیریت همه داده ها ، از جمله داده های دائمی و موقت (برای مدیریت جلسه و ذخیره سازی) است.

پس از مهاجرت موفق و سریع مودل Moodle LMS آنها ، اکنون دانشگاه اردن می تواند 10000 کاربر همزمان در بستر یادگیری خود داشته باشد. می توانید در مورد این مطالعه موردی در سایت Eummena بیشتر بخوانید .

در حال حاضر سایت مودل Moodle LMS خود را اجرا می کنید؟ در مقیاس پذیری و عملکرد مودل Moodle در اسناد ما برای مدیران سیستم و توسعه دهندگان اطلاعات بیشتری کسب کنید .

 

سامیتیس ، سرویسهای ابری مدیریت آموزش الکترونیکی مودل MOODLE LMS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت