مودل LMS
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی ، مودل ، Moodle LMS ، Moodle Cloud ، آموزش آنلاین ، مدرسه آنلاین ، آزمون آنلاین ، آموزش مجازی

قابل اعتماد ترین راه حل سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی در جهان


Moodle LMS ، سیستم مدیریت یادگیری آنلاین مودل که توسط صدها میلیون یادگیرنده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، هسته راه حل یادگیری آنلاین قابل تنظیم و قابل اعتماد است.  

Moodle LMS  مودل  که برای جامعه ما ایجاد شده است ، توسط مودل  Moodle SAMITIS ، زیرساختی از راهکارهای ابری و خدمات معتبر ارائه شده است که تخصصی در زمینه میزبانی ، سفارشی سازی ، پشتیبانی و آموزش ارائه می دهند.

 

صدها هزار سازمان ، در هر بخش آموزشی ، در همه نوع محل کار ، در هر کشور در جهان و تقریباً در هر زبان از مودل  Moodle به عنوان راه حلی برای مدیریت یادگیری آنلاین خود استفاده می کنند.

 

سرور آموزش یادگیری آنلاین خود را در عرض چند دقیقه بسازید

آیا می خواهید کلاس خود را بصورت آنلاین شروع کنید ، کارکنان خود را آموزش دهید یا دوره هایی را بفروشید؟ سامیتیس SAMITIS سریعترین راه برای دریافت یک سایت LMS برای برنامه های آزمایشی یا خارج از قفسه است.

 

با سامیتیس ارائه دهنده خدمات LMS دارای گواهینامه مودل LMS شروع به کار کنید

شبکه ارائه دهندگان خدمات مجاز  Moodle مودل  را به راه حلی تبدیل می کند که نیازهای منحصر به فرد سازمان شما را برآورده کند. با ارائه تخصص در زمینه سفارشی سازی ، میزبانی ، پشتیبانی و آموزش ، ارائه دهندگان خدمات ما نقش اصلی را در کمک به موسسات و سازمانها برای انتقال یا ارتقاء به سیستمهای آموزشی آنلاین خود ایفا می کنند.

 

توانمندسازی مربیان برای بهبود جهان ما

ما به جامعه خود آموزش می دهیم که از طریق مودل سامیتیس Moodle SAMTIS ، مرکز یادگیری مودل (Moodle)، تجربیات یادگیری آنلاین   effective اثر ایجاد کند و به زودی سامیتیس ، مکانی برای به اشتراک گذاری و تنظیم منابع آموزشی باز ، راه اندازی می شود.

سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی ، مودل ، Moodle LMS ، Moodle Cloud ، آموزش آنلاین ، مدرسه آنلاین ، آزمون آنلاین ، آموزش مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت