9 چیز خنده دار از سوتی های کلاس آنلاین ( سوتی های کلاس مجازی )

گروه تولیدی پارس آمیتیس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی صنعتی و بازرگانی ایران می باشد ، که محصولات با کیفیتی تحت برند های زیر تولید می کند.
امین گارد AminGuad – ماسک امین گارد Amin guard FaceMask
آرشا Arsha – ماسک کودک آرشا Arsha Kids FaceMask
کاپر Caper – ماسک کاپر Caper FaceMask
هرود Herod – لباس بیمارستانی هرود Herod Hospital clothing
محصولات ما
ماسک 3 لایه و 4 لایه پزشکی بزرگسال و کودک
ماسک 4 لایه و 5 لایه سه بعدی بزرگسال و کودک
البسه بیمارستانی ( گان جراحی ، گان تک و لباس ست بیمار ، ست ام آر آی MRI ، کلاه بیمار و جراح ، آستینچه )
وب سایت ما Samitis.Com
سامیتیس یک بستر ابری است که خدمات های متنوعی را ارائه می دهد، مانند :
اجاره هاست لینوکس ، ویندوز ، وردپرس و سرور مجازی VPS و سرور خدمات سازمانی ( ایمیل سرور ، VOIP سرور ، سانترال ابری ، CRM ابری ) و همچنین اجاره سرور یا کلاس آنلاین مجازی ( ادوب کانکت ، بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت )

کلاس آنلاین رایگان تست کنید

کلاس آنلاین تقریباً به اندازه اینترنت مورد توجه بوده است. با این حال ، در سال 2020 ، به دلیل همه گیری کووید -19 ، به دلیل ضرورت ، جهش های بلندی داشته است. این مجموعه ای از مشکلات جدید ( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی ) را با خود به همراه داشته است – این امر به داشتن حس شوخ طبعی در شرایط سازگاری کمک می کند.

11
رایانه با نه نفر صحبت می کند ، سه علامت تعجباما کومر/RD.COM

به سوتی های کلاس آنلاین خود خوش آمدید!

امسال چه دهه ای بود! حداقل برای بسیاری از مردم که سوتی های کلاس آنلاین را دیده اند این احساس است. افرادی که امسال کالج را شروع کرده یا ادامه داده اند ، راه جدیدی برای یادگیری پیدا کرده اند. مهد کودک ها ، دانش آموزان دبستانی ، دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی ها نیز همینطور. یکی از مواردی که اکثر دانش آموزان در سال 2020 به لطف همه گیری مداوم به اشتراک گذاشتند ، کاوش در دنیای آموزش آنلاین بود. چند لحظه خنده دار یا شرم آور (یا هر دو) در طول راه داشته اید؟ اگر این تجربیات شما را نمی ترساند ، بدانید که چگونه به صورت آنلاین به مدرسه بروید . ( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
گربه روی لپ تاپ.اما کومر/RD.COM

آن لحظه که حیوان خانگی شما می خواهد دوره را بگذراند

هیچ چیز مانع از یادگیری عالی این گربه نمی شود! آندریا زوالوس ، نویسنده و دانشجوی فیلمنامه نویسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، ناتریج ، گربه ای دارد که می خواهد هر بار که در کلاس های مدرسه خود به Zoom وارد می شود ، در سرگرمی شرکت کند. “Zavallos” می گوید: “راویولی دوست دارد وقتی در کلاس من جلوی دوربین می رود روی میز من بپرد و در اطراف من رژه برود و حواس همه را پرت کند ، از جمله من.” “سپس او به خواب می رود – نه در قسمتی از میز که من برای او کار کرده ام – بلکه بالای دفترچه ام که سعی می کنم یادداشت برداری کنم! من دوست دارم با او شوخی کنم او در حالی که من مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می کنم ، به او دست می یابد. ” پور … این عکس های زیبا از خواب گربه ها را از دست ندهید .

( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
بزرگنمایی صفحه با غلط املایی "اتصال مجدد"اما کومر/RD.COM

وقتی طرح نابغه شما با غلط املایی خنثی می شود

تلاش این دانش آموز کلاس چهارم برای بیرون آمدن از کلاس خلاقانه بود ، اما آنها از نظر املایی جلوی آنها را گرفتند. یک معلم کلاس چهارم به Reddit گزارش داد که کودک نام خانوادگی خود را “Reconecting …” تغییر داد [sic] در تلاش برای اینکه به نظر برسد که آنها دارای مشکلات اینترنتی هستند که مانع از توانایی آنها برای شرکت در کلاس می شود. متأسفانه ، از آنجا که “اتصال مجدد” غلط املایی داشت ، معلم به سرعت به این ترفند پی برد. این تلاش خوبی بود ، اما آنچه را که معلمان واقعاً می خواهند در مورد یادگیری آنلاین بدانید بیاموزید . ( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
صفحه نمایش بزرگنمایی روشن و آفتابی در اتاق تاریک در شباما کومر/RD.COM

وقتی پس زمینه مجازی شما جعلی خوانده می شود

آیا در مورد آن آشفتگی بزرگ پشت میزتان استرس دارید اما به سادگی وقت ندارید که آشغال های خود را از دید دوربین دوربین کامپیوتر خود دور کنید؟ این همان چیزی است که زمینه های مجازی برای آن ایجاد شده است. زوم دارای پس زمینه های متنوعی است که می توانید انتخاب کنید یا می توانید هر عکسی را به عنوان پس زمینه خود بارگذاری کنید. شما حتی می توانید پس زمینه خود را به یک اتاق کاملا تزئین شده از مجله تزئین تغییر دهید ، که من یکبار در یک اقدام ناامیدی مجازی آن را امتحان کردم. فقط آماده باشید تا راز شما فاش شود زیرا دیگران تعجب می کنند که چرا اتاق مجازی شما همیشه نور خورشید را از پنجره ها جاری می کند ، حتی در شب. وای! اگر می خواهید به این بهانه پایان دهید ، این نکات نظافتی را که در واقع م work ثر است امتحان کنید .

( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
صفحه کامپیوتر با زوم تماس و حباب گفتار: سلام بچه ها! شما کی هستید؟اما کومر/RD.COM

وقتی فردی به طور تصادفی به کلاس بزرگنمایی شما می پیوندد

کلاسهای آنلاین ممکن است بزرگ یا کوچک باشند ، اما مطمئناً یک چیز نگران کننده است: هنگامی که شخص جدیدی بدون دعوت شدن به کلاس می پیوندد. به لطف روشی که جلسات Zoom برای رسیدن به آنجا بر اساس اعداد و ارقام تکیه می کنند ، گزارش های ناشناس از حضور دانش آموزان ناخوانده در برخی از کلاس ها ظاهر شده است. البته ، اگر استاد آشکارا شناسه جلسه کلاس را به اشتراک بگذارد ، این امر می تواند بسیار اتفاق بیفتد – و این مشکل محدود به حوزه آموزشی نیست. بوریس جانسون ، نخست وزیر بریتانیا ، تصویری از اولین جلسه کابینه دیجیتالی خود در اوایل بیماری همه گیر منتشر کرد ، اما آنچه که متوجه نمی شد انجام می داد ، به اشتراک گذاشتن این شماره جلسه با مردم بود. امیدوارم استاد شما کمی بیشتر در زمینه فن آوری اطلاعات داشته باشد و کلاس شما را کمی بیشتر در بخش خصوصی نگه دارد! این 20 کلمه را بیاموزید تا بتوانید بیشتر در فن آوری آشنا شویدبه ( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
زنی در حال زوم با تصویر NSFW پشت سر خود تماس می گیرداما کومر/RD.COM

هنگامی که شما به طور تصادفی چیزی (با سلیقه) NSFW را به اشتراک می گذارید

می دانید ، همیشه این نگرانی وجود دارد که ممکن است تصادفاً چیزی را بیش از حد شخصی به اشتراک بگذارید . از این گذشته ، شما مستقیماً از محل اسرار خود: خانه خود ، برای همسالان خود پخش می کنید.

سارا چانگ تدین ، ​​فیلمساز و دانشجوی دانشگاه خارجه کالیفرنیا در برنامه نگارش فیلمنامه نویسی ، می گوید: “من و نامزدم بر سر تنها فضای کاری که در آپارتمان کوچکمان در لس آنجلس داریم ، دعوا می کنیم.” “این بدان معناست که گاهی برای انجام کلاس زوم به اتاق خواب می شوم. وقتی این کار را می کنم ، همیشه احساس نیاز می کنم که از عکس برهنه هنرمندانه ام که بالای سرم آویزان شده است در میدان دید مستقیم همه افراد کلاس عذرخواهی کنم. گفته می شود ، از آنجا که من در زمینه خلاق هستم ، به نظر می رسد که نه اساتید و نه دانشجویان این همه اهمیت چندانی ندارند. ” درست مانند این داستان ، این 14 الگوی رفتاری خانگی دقیق و خنده دار هستند. ( سوتی های کلاس آنلاین ، سوتی های کلاس مجازی ، طنز کلاس آنلاین ، سوتی کلاس آنلاین ، سوتی کلاس مجازی )

11
صفحه کامپیوتر با Google جدیدترین جستجوها را نشان می دهداما کومر/RD.COM

وقتی TMI را هنگام نمایش صفحه خود با کلاس نشان می دهید

بسیاری از دوره های آنلاین شما را ملزم می کند که صفحه کامپیوتر شخصی خود را در یک مرحله با کلاس به اشتراک بگذارید. وقتی صفحه خود را به اشتراک می گذارید ، اطمینان حاصل کنید که اگر اخیراً جستجوهای شرم آوری انجام داده اید ، ابتدا سابقه جستجو را حذف کنید. به هر حال ، اگر مأموریت دارید چیزی را در حالی که صفحه نمایش شما به اشتراک گذاشته شده است جستجو کنید ، نمی خواهید موتور جستجوی شما سایت های شرم آور گذشته ، مانند داروهای قارچ انگشتان پا یا موارد مشابه را ارائه دهد. بهتر است ، سعی کنید هر چیزی نامناسب یا شرم آور را از رایانه مدرسه خود دور نگه دارید. اگر امتیاز داشتن دو رایانه را دارید ، آنها را برای جلوگیری از تحقیرهای خاص استفاده کنید!  ( سوتی های کلاس آنلاین )

11
دو صفحه در کنار هم: Netflix و زوم تماساما کومر/RD.COM

وقتی توجه Netflix به شما جلب می کند

چه کسی بچه ای را بدون نظارت در یک شیرینی فروشی یا یک توله سگ تنها می گذارد و یک جعبه خوراکی در دسترس پنجه هایش قرار می دهد؟ همین امر را می توان در مورد دانش آموزان آنلاین که در خانه نشسته اند و دسترسی آسان به لذتهای مورد علاقه خود از جریان دارند ، گفت. اگر تا به حال وسوسه شده اید که میکروفون خود را خاموش کرده و به تماشای کمی در Netflix بپردازید ، تنها نیستید. جنی ، دانشجوی دانشکده حقوق از جنوب شرقی ایالات متحده می گوید: “من یکبار نیم فصل Anne With A E را در قسمت های خسته کننده یک کلاس تماشا کردم . فقط یکبار وقتی میکروفونم را به طور اتفاقی روشن گذاشتم ، منصرف شدم. خواهر کوچکم را سرزنش کردم. ” شما آن را از ما نشنیدید ، اما اگر باید افراط کنید ، این برنامه های کلاسیک را در Netflix در نظر بگیرید . ( سوتی های کلاس آنلاین )

11
فردی با موهای دیوانه و دوربین در تماس زوم خاموش استاما کومر/RD.COM

وقتی وانمود می کنید که دوربین شما خراب است زیرا یک آشفته داغ هستید

آیا تا به حال به حدی رسیده اید که نمی خواهید موهای خود را مسواک کنید؟ اگر نمی خواهید در کلاس بزرگنمایی آنلاین دیده شوید ، یک ویژگی قابل اعتماد وجود دارد که به شما امکان می دهد دوربین خود را خاموش کنید. اگر استادی از شما پرسید که چرا شما چهره براق و شاد خود را به اشتراک نمی گذارید ، شاید با توضیحی مانند اینکه چگونه دوربین شما به طور اسرارآمیزی در لپ تاپ شما قطع می شود یا تظاهر می کنید که از یک رومیزی قدیمی که قبل از ایجاد وب کم ساخته شده است ، استفاده می کنید. چیز. سلام ، بهانه ها چیزی هستند که یادگیری آنلاین را سرگرم کننده می کند ، درست است؟ اگر به طور قانونی از وب کم خود ترسیده اید زیرا فکر می کنید جاسوسی خطراتی دارد ، این پرچم های قرمز را در نظر بگیرید که شخصی از طریق دوربین شما به رایانه شما دسترسی دارد. ( سوتی های کلاس آنلاین )

10 11
اشکال در پس زمینه زوم تماساما کومر/RD.COM

وقتی کل کلاس می آموزد که شما دچار یک حشره می شوید

هیچ چیز سرگرم کننده ای در مورد یادگیری اینکه خانه شما آلوده به اشکال است وجود ندارد. سارا ، که مایل بود در غیر این صورت ناشناس بماند ، می گوید: “من در کلاس حسابداری خود نشسته بودم که یک سوسک بزرگ پشت دیوار پشت سرم رفت و درست در گوشه ای از منطقه متوقف شد که توسط دوربین ضبط شد. من آن را روی صفحه مشاهده می کنم ، بنابراین بقیه نیز آن را می بینند. به عنوان یک حرکت تکان دهنده زانو ، کلمه “f” را فریاد زدم. این فقط توجه دیگران را به گوشه کوچک زوم زنجیره ای پر از طعمه من جلب کرد. خیلی خجالت آوره! ” ( سوتی های کلاس آنلاین )

11 11
اتفاقی حرف اشتباهی زداما کومر/RD.COM

وقتی اشتباه تایپی اشتباه شما برای کل کلاس خوانده می شود

طرفدار تیلور سویفت و کاربر توییتر ، سارا ، تصویری از بحث کلاس خود را منتشر کرد. این شامل یک متن از دانش آموزی بود که غلط املایی رنگی “دیسک لیزر” را ارسال کرده بود. دانش آموز به سرعت متوجه شد که اشتباه تایپی نگران کننده را مرتکب شده است و بلافاصله خود را تصدیق کرد و اعتراف کرد که چقدر ناخوشایند است. متأسفانه برای آن دانش آموز و معلم آنها ، مربی قبل از درک خطا ، مکالمه آنلاین را با صدای بلند ، از جمله کلمه اشتباه ، خواند. حالا این کار ناخوشایند است. اگر چنین چیزی تا به حال برای شما اتفاق افتاده است ، ممکن است در خواندن نحوه برخورد با لحظات ناخوشایند شرم آور زندگی آرامش پیدا کنید . ( سوتی های کلاس آنلاین )

شرکت فناوری اطلاعات سامیتیس

WWW.SAMITIS.COM

WWW.SAMITIS.IR

LMS.SAMITIS.IR

وبینار آنلاین ، هاستینگ ، کلاس آنلاین ادوبی کانکت ، کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ، lms moodle ، سامانه آموزش مودل ، سرور اختصاصی و اشتراکی ، خدمات ابری سازمانی ، adobe connect ، bigbluebutton ، طراحی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت