5 کلید برای موفقیت در اجاره کلاس مجازی

لغو نسخه مورد انتظار سال 2020 اجلاس adobeconnect در لاس وگاس یک تصمیم دشوار اما ضروری بود. با این حال ، adobeconnect  آن را با انجام بزرگترین رویداد آموزش الکترونیکی در تاریخ جبران کرد. Adobe eLearning World 2020 بیش از 8000 مربی مجرب و مشتاق را جذب کرد و بیش از 30،000 نمایش جلسات فردی را ثبت کرد. جلسات توسط برخی از بزرگترین نامهای یادگیری و آموزش مجازی از جمله سیندی هاگت برگزار شد.

سیندی هاگت عضو سابق هیئت مدیره ATD ملی و در حال حاضر مشاور ، طراح آموزشی و تسهیل کننده آموزش مجازی است. او در زمینه فناوری ، رهبری ، یادگیری تخصص دارد و مربیان را قادر می سازد تا به کلاس های مجازی آنلاین زنده بروند. هزاران نفر از سراسر جهان در برنامه های آنلاین پخش آنلاین وی شرکت می کنند و من به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را به طور زنده در Adobe eLearning 2020 2020 تماشا کردم.

به عنوان یک متخصص محترم صنعت ، افراد زیادی نیستند که به اندازه سیندی واجد شرایط باشند تا اسرار یک مجری استاد مجازی را که تجربیات کلاسهای مجازی را بهتر می کند ، فاش کند. او معمولاً وبینارهای خود را با نشان دادن برخی از مزایای عملی که Adobe Connect UI در تسهیل تعامل ارائه می دهد ، آغاز می کند. او همچنین بینندگان خود را تشویق می کند تا در طول جلسات خود از ویژگی های مختلف مشارکت استفاده کنند ، و به طور the موثر پتانسیل بازآفرینی محیط کلاس درس را به طور مثر نشان می دهد.

کلاس مجازی
اجاره کلاس مجازی adobeconnect

 

5 عامل اصلی وجود دارد که یک مربی مجازی در سطح جهانی را تشکیل می دهد

1) آماده سازی قبلی

2) مشارکت مخاطبان

3) تسلط بر چند وظیفه

4) صوت و تصویر صاف

5) مهارت فنی

6) اجاره کلاس مجازی

 

1) آماده سازی قبلی

اگرچه موفقیت گاهی اوقات به طور تصادفی اتفاق می افتد ، اما موفقیت مداوم مستلزم آمادگی مداوم است. مربیان مجازی بیشترین تمرکز را بر تمرکز بر دو حوزه وسیع دارند –

آ. آماده سازی استاندارد ، که شامل مواردی مانند مطالعه یادداشت ها ، تحقیق در مورد مخاطبان ، تغذیه مناسب ، هیدراته شدن و داشتن یک خواب راحت در کنار سایر جزئیات کوچک است.

ب آماده سازی فناوری ، که آمادگی مقابله با حوادث مرتبط با فناوری مانند قطع برق یا از دست دادن اتصال به اینترنت است. تسهیل کننده بسیار آماده همچنین از جزئیاتی مانند استفاده از هدست یا صفحه کلید اضافی ، یا حتی موارد ظاهری جزئی مانند تهیه لیوان قهوه که دارای درپوش ایمنی است ، مراقبت می کند!

 برای اطلاعات بیشتر در مورد روشهای آماده سازی خوب ، چک لیست شخصی سیندی را برای مربی مجازی “Extra Prepared” ، که در www.cindyhugget.com/5keys موجود است ، مشاهده کنید ، لیستی که می تواند در کارکرد بهتر جلسات آموزشی مجازی شما بسیار موثر باشد. به

2) نامزدی :

یکی از بزرگترین چالش هایی که مربیان مجری ، مجریان و تسهیل کنندگان در سراسر جهان با آن روبرو هستند ، مشارکت فراگیران است. در بسیاری از موارد ، ابزارهای ساده مانند دکمه افزایش دست کمک می کند تا شرکت کنندگان از جایی که هستند ، به جایی که باید باشند برسند:

استادان مجازی معمولاً 4 روش استاندارد برای جلب مخاطب از راه دور دارند:

      آانتظارات را تعیین کنید

  • عدم تطابق بین انتظار و واقعیت ممکن است برای دانش آموزان ناامید کننده باشد. بنابراین مهم است که به مخاطب در مورد آنچه می توان از یک جلسه مجازی انتظار داشت اطلاع داد – ارائه ها ، کلاس های آموزشی ، جلسات یا وبینارها.
  • قبل از جلسه ایمیل ارسال کنید و از آنها بخواهید کارهای کوچک را انجام دهند یا موارد ضروری جلسه را به آنها یادآوری کنید – دسترسی به وب کم ، استفاده از هدست و غیره.

      ب زود و آرام شروع کنید

  • به شدت توصیه می شود که مربیان مجازی برای جلسه جلسه مفصلی ایجاد کنند. این امر باعث می شود که فراگیران به طور اتفاقی درگیر شوند ، آنها را راحت کرده و آنها را آماده پذیرش بیشتر از اطلاعات ارائه شده کنند.
  • موارد کوچک مانند شروع یک جلسه در زمان عجیب و غریب – 11:15 صبح به جای 11:00 صبح ، باعث می شود افراد بیشتری در جلسات شرکت کنند.
  • عمل گرم کردن: مانند بسیاری از کنسرت های مهم موسیقی ، یک کنسرت یا کنش کوچکتر می تواند مخاطب را برای جلسه سنگین تر و طولانی تر آماده کند.

     ج یک تجربه اجتماعی ایجاد کنید

توصیه می شود مخاطبین مجازی را با صحبت های کوچک درگیر کنید. استادان مجازی می دانند که پرسیدن س questions الاتی که به راحتی پاسخ داده می شود راهی مطمئن برای جلب توجه مخاطبان است. اگر احساس می کنید که می توانید از کمک در آن بخش استفاده کنید ، به cindyhugget.com/5keys نگاهی به اسکریپت افتتاحیه سیندی هاگت ، همراه با اسلایدها و فعالیت ها بیندازید .

     د به دنبال تعامل مکرر باشید

تسهیل کنندگان مجازی مجرب معمولاً سعی می کنند در فواصل منظم به طور فعال تلاش کنند و پاسخ های مخاطبان را جلب کنند. یک سوال یا نظرسنجی هر 4 دقیقه یک راه خوب برای انجام این کار است.

3) چند کاره:

این که آیا انسانها به طور طبیعی برای انجام چند وظیفه بزرگ طراحی شده اند ، قابل بحث است. چه به طور طبیعی از این توانایی برخوردار باشند و چه نباشند ، مجریان اصلی می دانند که توسعه توانایی چند وظیفه ای کلیدی برای بزرگ شدن در کاری است که انجام می دهند. و برای اینکه بتوانید یک چند وظیفه ای عالی باشید ، مهم است که به طور جداگانه در کارهای مختلف مهارت داشته باشید. آموزش مجازی بسیار شبیه رانندگی با ماشین است. هنگام رانندگی ، بیش از یک کار را همزمان انجام می دهید – هدایت می کنید ، سرعت را کنترل می کنید ، از هر جهت مراقبت می کنید و راحتی و ایمنی مسافران را در نظر می گیرید. شما مراقب حوادث احتمالی ، همیشه ، در همان زمان هستید. ترفند اینکه یک مربی مجازی عالی باشید ، مانند یک راننده عالی ، این است که در هر جنبه به صورت جداگانه مهارت داشته باشید.

4) صوت و تصویر صاف:

صدا :
یکی از ویژگی های مورد علاقه Adobe Connect – جادوگر راه اندازی صدا به شما امکان می دهد صدا را تنظیم و آزمایش کنید تا مطمئن شوید هیچ اشکالی وجود ندارد. لازم به ذکر است که خروجی صوتی صاف برای مربیان مجازی بسیار مهمتر از داشتن ویدئو صاف است.

ویدئو:
رعایت اصول اولیه می تواند در کیفیت خروجی ویدئو بسیار موثر باشد-از درست زاویه دید شما و استفاده از بهترین دوربین ، تا داشتن تجهیزات پشتیبان. در اینجا مجموعه ای عالی از نکات وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند – نکاتی برای ارائه خود در وب کم.

5) تسلط بر فناوری
خوشبختانه برای کسانی که خود را صاحب فن نمی دانند ، مهارت یک مجری یادگیری مجازی در فناوری صرفاً این نیست که بتوانید مسائل را خودتان حل کنید. بیشتر در مورد آمادگی برای آنها و داشتن کمک مناسب در مواقع نیاز است. یک کلمه برای خردمندان – با ابزارها ، تهیه کنندگان یا ارائه دهندگان خود تمرین کنید تا از شگفتی در طول درس خود جلوگیری کنید.

خودتان ببینید
تنها راه واقعی برای تجربه واقعی شیوه مناسب ارائه آموزش ، امتحان کردن آن از دست اول است. همراه با مسیر مناسب ارائه شده توسط متخصصانی مانند سیندی هاگت ، آموزش در حالت عادی جدید می تواند یک لذت واقعی باشد. یک دوره آزمایشی 30 روزه Adobe Connect 11 جدید را تجربه کنید و خودتان بدانید.

6) اجاره کلاس مجازی

سامیتیس ، سرویسهای ابری کلاس مجازی و اجاره کلاس مجازی و مدیریت آموزش الکترونیکی مودل MOODLE LMS در خدمتگذاری حاظر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت