ااستراتژی های وبینار adobe connect ادوبی کانکت برای جهان پس از همه گیری کرونا

ما به نیمه دوم سال سخت دوم رسیده ایم. با وجود اینکه ما هنوز در میانه یک بیماری همه گیر هستیم ، اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. ما در حال بررسی روشهای جدیدی برای انجام کارها با استفاده از درک بیشتر از وضعیت ، و برگزاری وبینارهای بسیار م effectiveثر و سایر تجربیات مجازی برای جهان پس از همه گیری هستیم. ما آمادگی بهتری داریم ، اطلاعات و منابع بیشتری در اختیار داریم-و باید تجربیات مجازی با تأثیر بالا را ارائه دهیم.

تاکتیک های جدیدی اتخاذ کنید یا وبینار adobe connect ادوبی کانکت جدیدی را اختراع کنید؟

کن مولای ، در وبینار اخیر انجمن بازاریابی آمریکا ، درباره استراتژی ها و تاکتیک هایی برای ارائه وبینار adobeconnect ادوبی کانکت جذاب در این جهان پس از همه گیری صحبت کرد.

کن بنیانگذار و رئیس Webinar Success است ، آژانس پشتیبانی از شرکت هایی که از وبینارها و کنفرانس های adobe connect ادوبی کانکت برای ارتباط با کارکنان ، مشتریان ، مشتریان و شرکا استفاده می کنند. او یکی از برجسته ترین متخصصان در بهترین شیوه های وبینار ، ترکیبی عالی از دانش ، طنز و تجربه گسترده است.

کن اعتقادی به اختراع مجدد چرخ در مورد رویدادهای مجازی مانند

وبینار adobe connect ادوبی کانکت
کلاس آنلاین ، جلسات آنلاین ، ویدئو کنفرانس ، کلاس مجازی با ادوبی کانکت

وبینارها ندارد. از آنجا که ایده یا هدف اصلی یکسان باقی می ماند ، بهترین شیوه ها بهترین شیوه ها باقی می مانند. با این حال ، او بر اهمیت بیشتر عمل بر اساس آنچه ما درباره مخاطبان و نیازهای آنها می دانیم تأکید می کند. ما باید بر تنظیم و برآوردن انتظارات مخاطبانمان تمرکز کنیم ، به جای ایجاد تغییر کامل در نحوه انجام وبینارها.

بنابراین چگونه کسی در این دنیای دیجیتالی جدید مملو از وبینارها ، پادکست ها ، فیلم ها و اینفوگرافیک ها ممتاز است؟ برای شروع ، می توانیم نکات مهمی را که کن در وبینارهای خود در مورد آنها صحبت می کند ، دقیق تر بررسی کنیم:

1) مخاطبان از وبینارهای بازاریابی چه می خواهند؟

2) نکات معمول نامزدی چه چیزی اشتباه می کند؟

3) راههای بهبود ارتباط قبل و بعد از وبینار چیست؟

4) ویدئو چگونه به وبینار شما کمک می کند و به آن آسیب می رساند؟

5) چرا کاهش توجه به یک افسانه تبدیل می شود؟

1) مخاطبان از وبینارهای بازاریابی چه می خواهند؟

اختصاصی:

هنگام بررسی آنچه مخاطبان از تجربیات مجازی خود می خواهند ، درک چیزهایی که مطمئناً آنها نمی خواهند ، مهم است. مخاطبان شما نمی خواهند در مورد آنچه که از یک وبینار خاص بدست خواهند آورد اغراق کنند/ به آنها دروغ بگویند. مهم این است که بیش از حد وعده ندهید و از ارائه آن خودداری کنید. استفاده از کلیک کلیک ممکن است در کوتاه مدت باعث ثبت نام وبینار و حضور در آن شود ، اما مخاطبان فزاینده ای که از فناوری مطلع هستند ، احتمالاً کسانی را که به خواسته خود نمی رسانند نادیده می گیرند. و بهترین راه برای فهمیدن اینکه هر کس چه می خواهد ، فقط پرسیدن است.

هنگامی که آنها در یک وبینار خاص ثبت نام می کنند ، عموماً از آن قدردانی می کنند اگر مجریان روی موارد ضمنی یا وعده داده شده تمرکز کنند. به عنوان مثال ، یک وبینار تحت حمایت انجمن بازاریابی آمریکا باید حول محور بازاریابی ایجاد شود.

و این باید به وضوح در ارتباطات تبلیغاتی بیان شود. اگرچه این امر تعداد ثبت نام کنندگان یا شرکت کنندگان را کاهش می دهد ، اما کیفیت ثبت نام کنندگان وبیناری که شرکت می کنند به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. در صورت تمرکز بر موارد مناسب – کمک به افراد مناسب برای یافتن وبینارهای شما – بازگشت سرمایه در بلند مدت بسیار بیشتر خواهد بود. و وقتی افراد مناسب شما را پیدا می کنند ، به احتمال زیاد به بازگشت خود ادامه می دهند.

سهم در وبینار:

پرسیدن از انتظارات مشتریان از وبینار ، چه در مرحله ثبت نام و چه در مرحله بعدی ، می تواند به آنها کمک کند تا در وبینار سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند و احتمال حضور آنها در آنها بسیار بیشتر شود.

نظرسنجی مانند نظرسنجی بالا نه تنها به جذب مخاطب مناسب کمک می کند ، بلکه به تیم فروش شما کمک می کند تا اطلاعات کافی در مورد نیازهای مخاطبان برای هر زمان که آنها را پیگیری می کنند ، داشته باشند.

مشوق ها:

کن معتقد است که مشوق ها راهی عالی برای دسترسی به افراد مناسب هستند ، به ویژه مشوق های مرتبط با موضوع ، مانند تخفیف محصولات ، مشاوره رایگان یا دسترسی به مقالات دانشگاهی در همین زمینه. در حالی که ایجاد انگیزه ایده خوبی است ، شما همچنین می توانید با آنها اشتباه کنید-مشوق های نامربوط مانند کوپن هایی از سایت های تجارت الکترونیکی ممکن است در نهایت باعث جذب جمعیت اشتباه شود-آنهایی که علاقه واقعی به این موضوع ندارند.

مشوق های مربوط نه تنها به ارزش بخشیدن به علاقه مندان کمک می کند ، بلکه می تواند به عنوان بازدارنده ای برای جمعیت اشتباه عمل کند.

معمولاً هیچ روش کاملی برای ایجاد انگیزه در افراد وجود ندارد ، اما باید تاکتیک های مختلف را آزمایش کنید تا بتوانید روش دیگری را پیدا کنید که بهتر از دیگران کار کند.

نکات معمول نامزدی چه چیزی اشتباه می کند؟

تعامل و نامیدن آن تعامل:

بهترین نوع تعامل به خاطر آن انجام نمی شود ، بلکه پاسخگو نیز هست. این در مورد پرسیدن یک سوال ، دریافت پاسخ و پاسخ به آن پاسخ است. نامزدی بدون پاسخ یا واکنش صرفاً تعامل است. کن در جلسات خود سعی می کند اطمینان حاصل کند که تعامل به پیشبرد گفتگو کمک می کند.

بنابراین بزرگترین چیزی که مشارکت اشتباه می کند این است که فقط تعامل نیست – اغلب فقط تعامل بدون تعامل است.

و راه حل این است که سعی کنید اطمینان حاصل کنید که هر بار که مخاطب را درگیر می کنید ، یک نتیجه ملموس ، حتی کوچک ، به دست می آید.

شامل کل مخاطبان:

  1. نظرسنجی های جامع:

نظرسنجی ارائه شده در بالا یک نظرسنجی جامع نیست – شامل گزینه های مربوطه نمی شود. بسیاری از افرادی که آنها را از دست می دهید ممکن است بیش از آنچه تصور می کنید در تصمیم گیری حرف بزنند ، آنها ممکن است در کمیته های مربوطه حضور داشته باشند یا در آینده نزدیک به پست های مدیریتی ارتقاء یابند. اگر فقط بر تعداد کمی که فکر می کنیم مرتبط هستند تمرکز کنیم ، این فاصله زیادی ایجاد می کند.

آنچه ما نیاز داریم مشارکت با گنجاندن است:

این بهتر است ، اما هنوز هم احتمالاً ناقص است.

در اینجا ، ما از روشی آسان و در عین حال م toثر برای قرار دادن همه کسانی که تماشا می کنند استفاده کرده ایم.

گیمیفیکیشن می تواند روشی م effectiveثر برای ایجاد احساس بیشتر در بین مخاطبان با تلاش اندک باشد ، مادامی که بازی مخاطب را از خود پیام واقعی منحرف نکند.

بازی کردن یک مفهوم ، س questionال یا درس لزوماً به معنای ایجاد یک بازی دیجیتالی نیست ، بلکه می تواند به سادگی به عنوان چارچوب چند س asال به عنوان یک مسابقه باشد. حتی س questionالی مانند “به نظر شما بعداً به چه موضوعی پرداخته می شود؟” می تواند موجی از پاسخ ها را از مخاطبان به ارمغان بیاورد – بازی فوری.

حتی اگر فقط کسری از شرکت کنندگان برای اولین بار شرکت کنند ، دیگران را تشویق می کند تا تعامل بیشتری داشته باشند.

3) راههای بهبود ارتباطات قبل و بعد از وبینار:

پیش وبینار:

ارتباطات قبل از وبینار نقش مهمی در ایجاد سر و صدا و گفتگوی کافی برای اطمینان از اینکه افراد مناسب راه هایی برای دسترسی به آن پیدا می کنند ، ایفا می کند.

درخواست ثبت نام کنندگان در مورد موضوعاتی که باید در وبینار پوشش داده شود ، راهی عالی برای مشارکت در آنها و اطمینان از تبدیل ثبت نام به حضور است. در حالی که مشارکت چشم اندازها در مکالمات قبل از وبینار ضروری است ، اما مهمتر است که به عنوان مزاحم برخورد نکنیم.

پس از وبینار:

با افزایش تعداد وبینارها ، ضبط ها و جلسات مجازی با سرعت شهابی ، پیگیری تماس با شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان که در شرکت نکرده اند ضروری است. و این باید در اسرع وقت انجام شود ، ایده آل همان روز یا آخرین روز بعد است.

بیشتر طول بکشید ، و احتمالاً آنها فراموش کرده اند که از جلسه لذت برده اند یا چقدر از آن نتیجه گرفته اند. آنها دیگر طرز فکر مناسبی برای پس دادن یا ادامه رابطه ندارند.

مجریان واقعاً effective موثر ، تیم های فروش خود را آماده کرده اند تا با مشتریان احتمالی که به س toالات آنها پاسخ می دهند تماس بگیرند. اینها به احتمال زیاد س questionsالات مربوط به قیمت ، در دسترس بودن یا استفاده هستند. این امر نه تنها مزاحم به نظر نمی رسد ، بلکه باعث می شود تیم شما بسیار پاسخگو به نظر برسد.

4 ) ویدئو چگونه به وبینار شما کمک می کند یا به آن آسیب می رساند:

کن می گوید: “ویدئوها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند”. او فکر می کند که این ایده که فیلم بدون توجه به شرایط یا موضوعات اجباری است به سطح پایین تری از تعامل منجر می شود. در حالی که هیچ شکی نیست که ویدئو یک ابزار یادگیری و ارتباط فوق العاده قدرتمند است ، همچنین باید به بررسی نحوه تغییر آن با افزایش چند برابری آن پرداخت.

با افزایش استفاده از ویدئوهای زنده ، تلاش برای درک عوامل مختلف درگیر اهمیت بیشتری پیدا می کند:

کیفیت تولید مورد انتظار

غلبه بر خستگی صفحه نمایش

خستگی روانی

پهنای باند موجود

با افزایش تعداد رویدادهای مجازی ، آشکار می شود که اگر محتوا به اندازه کافی ارزشمند باشد ، مردم از نبود رابط ویدئویی شکایت نمی کنند. مجریان باید بفهمند که آیا این ویدئو بسته به عوامل مختلف برای هر جلسه مهم است یا خیر و سپس از آن به درستی استفاده کنند.

5) چرا کاهش محدوده توجه یک افسانه است

یکی از جزئیات کوچکی که در مورد جلسه کن دوست داشتم این بود که چگونه او به طور خلاقانه این افسانه را مطرح کرد که محدوده توجه در حال کاهش است. تصویر زیر نشان داده شده است و آنها یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ هستند. جالب اینجاست که هر سه فیلم در دسته فیلم هایی قرار می گیرند که می توان آنها را فیلم های طولانی نامید ، هر کدام تقریباً 3 ساعت طول می کشند!

کاهش توجه و عدم علاقه ممکن است در نتیجه محتوایی باشد که جالب نیست و نه به دلیل کوچک شدن محدوده توجه. چیزی که داعش در حال کاهش است ، تحمل چیزهای غیر ضروری است. بنابراین توصیه عالی کن به هر مجری یا مربی این است که سعی نکنید جلسه را با چیزهایی که امیدوارید جالب باشد ، پر کنید ، بلکه با محتوای خود و مخاطبان خود کاملاً راحت شوید. و توجه به همه چیزهایی که به شما می گویند.

به طور خلاصه ، می توان گفت که در حالی که ما همه چیز را که درباره وبینارها می دانیم تغییر نمی دهیم و نباید تغییر دهیم. آنچه واقعاً به آن خلاصه می شود این است که چگونه در مورد اولویت های خود صحبت می کنیم ، انتظارات مخاطبان را مدیریت می کنیم و می بینیم که توجه یا سرمایه گذاری بیشتر در کجا ممکن است ضروری باشد. اگر می خواهید نگاه دقیق تری به انتظارات مخاطبان از یک وبینار درجه یک داشته باشید و راه هایی برای برآوردن این انتظارات پیدا کنید ، ضبط جلسه کن مولای را بررسی کنید .

Adobe Connect یک راه حل وبینار پیشرو است که به عنوان یک پلت فرم واحد برای برنامه ریزی ، ارائه و پیگیری وبینارهای بسیار جذاب طراحی شده است. مشاهده https://www.adobe.com/products/adobeconnect/webinars.html برای محاکمه آزاد 30 روز و یا بازدید از https://www.connectusers.com/ برای چگونه به راهنمایی در طراحی و بالا بردن تعامل مخاطبان.

 

سامیتیس ، سرویسهای ابری جلسات آنلاین ، وبینار آنلاین و مدیریت آموزش الکترونیکی مودل MOODLE LMS ، ادوب کانکت adobeconnect

شرکت فناوری اطلاعات سامیتیس

WWW.SAMITIS.COM

WWW.SAMITIS.IR

سامانه آموزش مجازی سامیتیس

LMS.SAMITIS.IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت