10 بهترین قیمت هاست و دامین ، خرید دامنه ، خرید سرور ( مشهد هاست ،نوین هاست ، میهن وب هاست ) در مقایسه (Google ، GoDaddy ، Wix و دیگران)

قیمت میزبانی وب

مقایسه قیمت خرید یا اجاره هاست های ایرانی و خارجی را بررسی و قیمت هاست و دامین آنها را تجزیه تحلیل خواهیم کرد. هاست سامیتیس SAMITIS و سرور سامیتیس هم یکی از بهترین شرکتها در این حوزه می باشد که در کنار هاستینگ سرویسهای متنوعی در حوزه خدمات سازمانی و خدمات آموزشی در اختیار شما خواهد گذاشت.

به نظر من ، یک همبرگر خوب (و برنامه میزبانی مشترک) باید سادگی را ارائه دهد ، زیرا همه عناصر در جهت هدف کلی نیش کامل کار می کنند. هاست و دامین مشابه است ؛ گزینه های گران قیمت محبوب هستند زیرا برچسب قیمت با نام های تجاری ارائه می شود که میزبان وب را به عنوان یک رستوران پنج ستاره هاست و دامین معرفی می کند.

اما برخی از ارائه دهندگان میزبانی کمتر شناخته شده عملکرد و عملکرد مشابهی را در مقایسه با رقبای بزرگتر با قیمت های بسیار مناسب تر ارائه می دهند. بیایید مقایسه کنیم!

1. قیمت هاست و دامین Hostinger – از 1.39 دلار شروع می شود

با تشدید رقابت در صنعت میزبانی مشترک مقرون به صرفه ، Hostinger به نحوی موفق به ارائه هزاران ویژگی اضافی به مشتریان می شود در حالی که هنوز هزینه هاست و دامین را در پایین ترین سطح خود نگه می دارد.

در حالی که فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود در سایر نقاط عادی است ، Hostinger همچنین وب سایت ها ، پایگاه های داده ، کاربران FTP ، زیر دامنه ها و نام دامنه های پارک شده را برای اکثر مشتریان اضافه می کند.

Hostinger.com

بررسی هاستینگر

قیمت شروع ماهانه1.39 دلار

  • همه چیز نامحدود ، از ذخیره سازی گرفته تا پایگاه داده
  • سازنده سایت رایگان و ارتقاء عملکرد WP
  • پشتیبان گیری روزانه یا هفتگی رایگان
  • کنترل پنل سفارشی و اسکریپت های نصب خودکار
  • گواهی دسترسی SSH و SSL
  • همین حالا با Hostinger شروع کنید.


رتبه بندی ارزان
4.8 ★★★★★بررسی ما

هاستینگر: نظر کارشناس ما
بررسی هاستینگر

لورا برنهایم (HostingAdvice.com): همانطور که بازار میزبانی مشترک اشباع می شود ، فضای ذخیره سازی نامحدود ، پهنای باند و حساب های ایمیل به طور شگفت انگیزی متوسط ​​شده است. با این حال ، Hostinger معیارهای معمول و مورد انتظار را به طول بیشتری گسترش می دهد – تعداد وب سایت ها ، پایگاه های داده ، کاربران FTP ، زیر دامنه ها و دامنه های پارک شده برای اکثر مشتریان بلامانع است. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز SSD از 30 تا 200 گیگابایت رایگان (1 سال) www.hostinger.com/shared

کاربران Hostinger می توانند یک نسخه پشتیبان هفتگی یا روزانه ، همراه با یک گواهی SSL اختیاری برای حفاظت بیشتر از امنیت ، انتخاب کنند.

ما از رشد بالقوه ای که Hostinger به صاحبان سایت می دهد قدردانی می کنیم. می توانید با یک برنامه بدون حاشیه و حذف شده برای یک سایت شروع کنید.

یا ، می توانید به سرعت گزینه های خود را شامل دامنه و میزبانی ایمیل و پیکربندی های بهینه شده برای وردپرس اضافه کرده و سفارشی کنید قبل از اینکه به بسته های ابری و VPS به همان اندازه مقرون به صرفه برسید.

اگر علاقمند هستید ببینید گزینه میزبانی جدید صنعت چیست ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Hostinger اینجا را کلیک کنید .

2. قیمت هاست و دامین Bluehost – از 2.95 دلار شروع می شود

وقتی به Bluehost فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد باید دارای ارزش بالا و حق بیمه کم باشد. سرویس هاست و دامین میزبان یک راه عالی برای به دست آوردن بیشترین هزینه است.

Bluehost امکان مدیریت ساده دامنه را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد دامنه ها را در یک مکان متمرکز ردیابی ، منتقل یا به روز کنند. حسابهای ایمیل نامحدود نیز گنجانده شده اند و دارای فیلترها ، POP3 ایمن و سازگاری سرویس گیرنده شخص ثالث ، از جمله ویژگی های دیگر آن هستند.

Bluehost.com

بررسی Bluehost

قیمت شروع ماهانه2.95 دلار

  • معروف به عملکرد بالا و قیمت پایین
  • تأیید شده توسط تیم WordPress.org
  • سازنده سایت Weebly رایگان و CloudFlare CDN
  • دامنه رایگان و فضای ذخیره نامحدود
  • امروز 63 درصد تخفیف بگیرید (7.99 دلار در ماه بود)
  • همین حالا با Bluehost شروع کنید.


رتبه بندی ارزان
4.8 ★★★★★بررسی ما

Bluehost: نظر کارشناس ما
بررسی Bluehost

رایان فرانکل (HostingAdvice.com): اگر به دنبال یک میزبان مقرون به صرفه هستید ، Bluehost یک انتخاب محکم و معتبر است. هزینه های پایین این شرکت ، همراه با برتری آن در عرصه میزبانی مشترک ، چیزی است که این ارائه دهنده را به یک معامله ارزشمند تبدیل می کند. نام Bluehost در بالای بسیاری از دسته های بررسی ما ذکر شده است و دلیل خوبی نیز وجود دارد. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز 50 گیگابایت – نامحدود رایگان (1 سال) www.bluehost.com/shared

صاحبان سایت می توانند مطمئن باشند که سایت ها و محتوای خود ایمن هستند ، زیرا Bluehost روزانه پشتیبان گیری از حساب میزبانی ایجاد می کند.

Bluehost همچنین با به رسمیت شناختن سایت هایی که منابع زیادی را مصرف می کنند و به طور موقت آنها را به سرور وب دیگری منتقل می کند ، عملکرد مطلوب سایت را – حتی در محیط مشترک – تضمین می کند.

اگر به دنبال راه حل هاست و دامین ارزان و مقیاس پذیر هستید ، ممکن است Bluehost برای شما مناسب باشد.

3. قیمت هاست و دامین iPage – از 1.99 دلار شروع می شود

فریب قیمت را نخورید. اگرچه این یکی از ارزان ترین گزینه های میزبانی است ، iPage دارای لیست طولانی افزونه هایی است که به طور مرتب آن را در بالای نظرات ما قرار می دهد.

با ایجاد وب سایت رایگان و هزاران الگوی پاسخگو ، کاربران iPage می توانند سایت های حرفه ای را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنند. برخی از ویژگی های اصلی iPage شامل فضای دیسک نامحدود ، پهنای باند مقیاس پذیر و نام دامنه رایگان به مدت یک سال است.

iPage.com

بررسی iPage

قیمت شروع ماهانه1.99 دلار

  • راه اندازی آسان و قابلیت اطمینان فوق العاده از سال 1998
  • دامنه رایگان و بازاریابی Google گنجانده شده است
  • پهنای باند ، فضای ذخیره سازی و ایمیل نامحدود
  • سایت ساز و سبد خرید رایگان
  • مطلع بیش از 75٪ تخفیف امروز (بود $ 7.99 / ماه)
  • همین حالا با iPage شروع به کار کنید.


رتبه بندی ارزان
4.6 ★★★★★بررسی ما

iPage: نظر کارشناس ما
بررسی iPage

PJ Fancher (HostingAdvice.com): این که آیا اولین بار صاحب وب سایت هستید یا یک پیشکسوت وب ، خدمات میزبانی عالی iPage و لیست فوق العاده ای از موارد اضافی ، نام تجاری را به یکی از بهترین ارزشها در هاست و دامین تبدیل می کند. فضای دیسک نامحدود ، پهنای باند مقیاس پذیر و ایمیل ها تنها بخشی از چیزی هستند که برنامه میزبانی مشترک iPage را بسیار بزرگ می کند. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز نامحدود رایگان (1 سال) www.ipage.com/shared

سایت های میزبانی شده با iPage از دسترسی بالا برخوردار هستند و میزبان ارزان قیمت نرم افزار پشتیبان گیری موثری را برای محافظت از داده ها و بازگشت مجدد سایت ها در صورت وقوع فاجعه ارائه می دهد.

سایر ابزارهای میزبانی شامل مدیران فایل و FTP ، صفحات خطای سفارشی و پشتیبانی صوتی و تصویری و بسیاری دیگر است.

با استفاده از فروشگاه آنلاین رایگان iPage ، ادغام PayPal و سبدهای خرید آسان برای استفاده ، تجارت الکترونیک یک نسیم است.

همچنین یک مجموعه بازاریابی کامل شامل دسترسی به راهنماهای بازاریابی آنلاین ، 100 دلار اعتبار Google AdWords ، 100 دلار اعتبار جستجوی بینگ و فهرست رایگان YellowPages.com است.

اگر به میزبانی برتر iPage علاقه دارید ، در بررسی ما بیشتر بخوانید .

4. قیمت هاست و دامین A2 – شروع از 2.49 دلار

اگر به دنبال یک موتور قدرتمند برای ارتقاء سایت خود و بهینه سازی زمان بارگذاری هستید ، به دنبال میزبانی A2 نباشید . میزبان به خدمات میزبانی قابل اعتماد و با عملکردی که ارائه می دهد افتخار می کند.

بسته میزبانی A2 Hosting Starter به شما یک وب سایت ، پنج پایگاه داده ، ذخیره و انتقال نامحدود و کنترل پنل cPanel را می دهد. برنامه های ردیف بالاتر شامل سایت های نامحدود ، پایگاه های داده ، ذخیره سازی و انتقال و SSL و SSD رایگان است.

A2Hosting.com

بررسی میزبانی A2

قیمت شروع ماهانه2.49 دلار

  • افزایش رایگان Cloudflare CDN و SSD
  • ذخیره سازی بهینه و نصب با یک کلیک
  • ایمیل ، دامنه و پایگاه داده نامحدود
  • امنیت پیشرفته و HackScan رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلفن ، چت و بلیط
  • همین حالا شروع به میزبانی A2 کنید.


رتبه بندی ارزان
4.6 ★★★★★بررسی ما

میزبانی A2: نظر کارشناس ما
بررسی میزبانی A2

الکساندرا لسلی (HostingAdvice.com): تعداد زیادی از ارائه دهندگان میزبانی مشترک cPanel عالی وجود دارد ، بنابراین آنچه میزبانی A2 را از بقیه متمایز می کند. این شرکت نه تنها تعداد زیادی از ویژگی ها را ارائه می دهد ، بلکه بسته های سفارشی خود را برای افزایش عملکرد ، سرعت و امنیت ساخته است-اولویت های شما را بالاتر از قیمت قرار می دهد. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز SSD نامحدود جدید یا انتقال www.a2hosting.com/shared

بسته توربو میزبان همان کاری را که از نامش پیداست انجام می دهد. با استفاده از Turbo ، سایت ها به دلیل تنظیم سرور A2 تا 20 برابر سریعتر اجرا می شوند. این بسته همچنین دارای شتاب دهنده سایت است که سرعت را حتی بیشتر افزایش می دهد.

با این نوع بهینه سازی عملکرد و تیم پشتیبانی آماده برای کمک شبانه روزی ، میزبانی A2 ممکن است یک انتخاب عالی برای سایت شما باشد.

اگر شما هم چنین فکر می کنید ، نظرات جامع ما در مورد میزبانی A2 را بخوانید .

5. قیمت هاست و دامین HostGator – از 2.64 دلار شروع می شود

HostGator در سال 2002 زمانی روی صحنه رفت که بنیانگذار برنت آکسلی می دانست که می تواند به صاحبان سایت هاست میزبانی درجه یک را در کسری از آنچه رقبای آن هزینه می دهند ، ارائه دهد. او در اتاق خواب خود یک طرح تجاری طراحی کرد و ظرف یک سال از هزاران مشتری استقبال کرد.

امروزه HostGator بخاطر برنامه هاست و دامین مقرون به صرفه خود مشهور است که کارآفرینان وب و انواع مشاغل از آن برای ایجاد حضور آنلاین استفاده می کنند.

HostGator.com

بررسی HostGator

قیمت شروع ماهانه2.64 دلار

  • با خرید 36 ماه پیش 62 درصد تخفیف بگیرید
  • فضای دیسک نامحدود و پهنای باند
  • آدرس های ایمیل نامحدود و گواهی SSL رایگان
  • نصب وردپرس با یک کلیک و ابزارهای وبلاگ رایگان
  • ثبت دامنه 1 ساله رایگان در برنامه های منتخب
  • همین حالا با HostGator شروع به کار کنید.


رتبه بندی ارزان
4.7 ★★★★★بررسی ما

HostGator: نظر کارشناس ما
بررسی HostGator

رایان فرانکل (HostingAdvice.com): HostGator یک سازش عالی بین عملکرد و قیمت است. این شرکت ایمیل های نامحدود ، پایگاه های داده MySQL ، فضای دیسک و پهنای باند ، به علاوه نصب یک کلیک پروژه های محبوب منبع باز ، علاوه بر 99. به بررسی کامل بروید »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
45 روز نامحدود رایگان (1 سال) www.hostgator.com/shared

سازنده وب سایت اختصاصی میزبان یک محیط کشیدن و رها کردن و طیف گسترده ای از الگوها را فراهم می کند که باعث می شود یک سایت راه اندازی و اجرا شود.

HostGator همچنین به مشتریان امکان دسترسی به تعدادی از سیستم عامل های CMS و تجارت الکترونیک ، از جمله وردپرس ، جوملا ، دروپال و مجنتو را می دهد.

با قیمت اولیه فقط 2.64 دلار در ماه و 45 روز ضمانت بازگشت پول ، با ثبت نام در خدمات با HostGator چیز زیادی برای از دست دادن ندارید.

برای آگاهی از همه مزایایی که مشتریان HostGator از آن برخوردارند ، حتماً نظر کامل ما را بخوانید .

6. قیمت هاست و دامین GoDaddy – شروع از 2.99 دلار

بهتر از بزرگترین ارائه دهنده میزبانی و ثبت دامنه در جهان به کجا مراجعه کنیم؟ GoDaddy ، احتمالاً معروف ترین مارک مدیریت وب سایت ، زیرساخت میزبانی بسیار مقرون به صرفه و قدرتمندی را ارائه می دهد.

همراه با خدمات پشتیبانی و ابزارهای بازاریابی برای کمک به رشد یک تجارت آنلاین ، مبتدیان و کسانی که ترجیح می دهند از سایت ساز کشیدن و رها کردن استفاده کنند ، حتی می توانند به صورت رایگان با وب سایت GoDaddy یا فروشگاه ساز آنلاین شروع به کار کنند.

GoDaddy.com

مرور GoDaddy

قیمت شروع ماهانه2.99 دلار

  • یک دامنه رایگان از ثبت کننده شماره 1 جهان دریافت کنید
  • زمان بارگذاری صفحه برای سایت شما در صنعت پیشرو
  • پهنای باند نامحدود و حداکثر فضای ذخیره سازی نامحدود
  • بین کنترل پنل های cPanel یا Plesk انتخاب کنید
  • پشتیبانی برنده جایزه بصورت 24 ساعته و 7 روزه
  • همین حالا GoDaddy را شروع کنید.


رتبه بندی ارزان
4.6 ★★★★★بررسی ما

GoDaddy: نظر کارشناس ما
مرور GoDaddy

رایان فرانکل (HostingAdvice.com): یک عامل مهم برای خدمات میزبانی GoDaddy مطمئناً هزینه است. به سختی می توان هاست و دامین را با یک دلار در ماه شکست داد ، به ویژه هنگامی که این شرکت دارای نام دامنه رایگان ، کنترل پنل ، زمان بارگذاری فوق العاده سریع و وب سایت های نامحدود با اکثر برنامه ها باشد. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز 100 گیگابایت – نامحدود رایگان (1 سال) www.godaddy.com/shared

GoDaddy برای صاحبان سایت هایی که به دنبال جستجوی بیشتر هستند ، میزبانی قدرتمند مشترک ، وردپرس و VPS را به همراه سرورهای اختصاصی ارائه می دهد.

ما یک تخفیف بزرگ GoDaddy برای خوانندگان خود فراهم کرده ایم که این را به یک میزبانی بسیار با ارزش تبدیل می کند. مانند بسیاری از ارائه دهندگان ، میزبان وب ارزان قیمت خود را هنگامی که برای دومین سال خدمات خود تمدید می کنید افزایش می دهد – اما ما هنوز هم فکر می کنیم GoDaddy همیشه یک انتخاب محکم خواهد بود.

با بررسی مرورگر میزبانی GoDaddy ما ، درباره قدرت جهانی بیشتر بدانید .

7. قیمت هاست و دامین InMotion – شروع از 2.49 دلار

InMotion Hosting که به دنبال صاحبان سایت هایی است که در ارائه دهنده هاست و دامین ارزان خود به دنبال کیفیت هستند ، زیرساخت های ارتقا یافته را با قیمت ها و ویژگی های جذاب کاملاً ترکیب می کند.

شرکت میزبان از همان ابتدا بسته های رایگان را بسته بندی می کند و به کاربران یک سایت ساز کشیدن و رها کردن با صدها قالب طراحی ، همراه با ثبت دامنه رایگان ، گواهی SSL و مهاجرت بدون دردسر سایت می دهد.

InMotionHosting.com

بررسی InMotion

قیمت شروع ماهانه2.49 دلار

  • قالب ساز و قالب های رایگان BoldGrid
  • مهاجرت وب سایت ، دامنه و cPanel رایگان
  • ذخیره سازی SSD باعث می شود سایت شما تا 20 برابر سریعتر بارگیری شود
  • مجموعه امنیتی شامل SSL و حفاظت از هک است
  • پهنای باند و حساب های ایمیل نامحدود
  • همین حالا در InMotion شروع کنید.


رتبه بندی ارزان
4.5 ★★★★★بررسی ما

InMotion: نظر کارشناس ما
بررسی InMotion

PJ Fancher (HostingAdvice.com): InMotion Hosting یک برنامه میزبانی مشترک در کلاس تجاری عالی ارائه می دهد. در حالی که برچسب قیمت بالاتری نسبت به سایر میزبان های ارزان قیمت دارد ، لیستی از ویژگی های بسیار خوب برای توجیه هزینه اضافی دارد. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
90 روز نامحدود جدید یا انتقال www.inmotionhosting.com/shared

حتی بهتر ، InMotion دارای بهترین تیم های خدمات مشتری در تجارت است ، با پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه از طریق چت ، تلفن و ایمیل.

بلافاصله ، مشتریان میزبانی InMotion برای ایجاد وبلاگ کامل ، فروشگاه آنلاین ، نمونه کارها یا خدمات رزرو وقت برای ایجاد مشخصات تجاری خود راه اندازی شده اند. به علاوه ، ضمانت طولانی مدت 90 روزه بازگشت پول به شما زمان کافی می دهد تا ببینید آیا شرکت هاست و دامین برای شما مناسب است یا خیر.

اگر هاست و دامین قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه و کاربر پسند همان چیزی است که بدنبال آن هستید ، به دنبال میزبانی InMotion نباشید .

8. قیمت هاست و دامین SiteGround – شروع از 6.99 دلار

بسیار خوب ، بنابراین نرخ ماهانه SiteGround به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از سایرین در لیست مقایسه قیمت ما است. چرا شامل آنها می شود؟

زیرا ، با SiteGround ، یک تجربه میزبانی ابری در سطح جهانی با پشتیبانی از Google Cloud Platform دریافت خواهید کرد. این به معنای عملکرد فوق العاده سریع ، پهنای باند نامحدود و زمان کارکرد بی نظیر است.

SiteGround.com

بررسی SiteGround

قیمت شروع ماهانه6.99 دلار

  • خدمات رایگان انتقال وب سایت برای شروع
  • 99.9 guarantee ضمانت کار و ترافیک نامحدود
  • نصب وردپرس کاربر پسند
  • پشتیبانی 24 ساعته با سیستم های سفارشی
  • 4 گزینه ذخیره سازی به علاوه مرحله بندی و Git
  • همین حالا در SiteGround شروع کنید.


رتبه بندی ارزان
4.5 ★★★★★بررسی ما

SiteGround: نظر کارشناس ما
بررسی SiteGround

Alexandra Leslie (HostingAdvice.com): با ارائه میزبانی با تعادل کامل نوآوری تکنولوژیکی و پشتیبانی برتر از مشتریان ، SiteGround طیف وسیعی از خدمات میزبانی مقرون به صرفه را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می دهد. علاوه بر مزایای ارزان هاست و دامین-یک وب سایت سازنده رایگان و پهنای باند نامحدود-این شرکت در ابزارهای سفارشی برای ارائه تجربیات کاربر قوی و مثبت تخصص دارد. رفتن به بررسی کامل »

تضمین بازگشت پول فضای دیسک نام دامنه برنامه های میزبانی ارزان
30 روز SSD 10 گیگابایت – SSD 30 گیگابایت جدید یا انتقال www.siteground.com/shared

این شرکت میزبان به دلیل ایجاد راه حل های سفارشی برای پشتیبانی از مشتریان ، وعده نرخ رضایت بالا و حفظ مشتری شناخته شده است.

SiteGround برای کسانی که وب سایت وردپرسی رو به رشد دارند بسیار مناسب است ، زیرا خدمات میزبان وب توسط تیم رهبری سیستم مدیریت محتوا توصیه می شود.

اتکای شرکت میزبان به ابر به این معنی است که خدمات به برنامه های مشترک ، VPS یا سرور اختصاصی تقسیم نمی شوند. بلکه می توانید برنامه خود را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنید.

مطمئناً هزینه راه اندازی اولیه کمی بیشتر است ، اما صاحبان سایت از خدمات و پشتیبانی ممتاز قدردانی می کنند – و شما همچنان در بخش بعدی بسیار کمتر از سایر میزبان های برتر پرداخت خواهید کرد.

سایر قیمتهای خدمات هاست و دامین محبوب

Google Cloud Platform ، Amazon Web Services و Rackspace سه نام قابل تشخیص هستند که خدمات هاست و دامین فوق العاده ای را ارائه می دهند (ما در حال حاضر Microsoft Azure را رد می کنیم).

اما قیمت ها و فناوری های پیشرفته می تواند قرصی سخت برای بلعیدن و درک آن برای مبتدیان باشد.

هر سرویس قیمت میزبانی خود را بر اساس مجموعه های مختلف ویژگی های گوناگون محاسبه می کند و اغلب مشتریان را ملزم می کند تا محیط های خود را به صورت سفارشی بسازند.

در سمت روشن ، شما دقیقاً مقدار منابع مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. با این حال ، ساختن و استفاده از نمونه های ابری برای مبتدیان یا افراد ضعیف نیست.

هزینه ورود به هر سه ارائه دهنده بسته به ماهیت سایت شما می تواند گزاف باشد. قیمت بسته های میزبانی با افزایش ترافیک و نوع راه حلی که به دنبال آن هستید می تواند افزایش یابد.

9. قیمت هاست و دامین آمازون – شروع از 12 دلار

لوگوی AWSاگرچه خدمات وب آمازون شامل یک هاست و دامین رایگان با بسیاری از خدمات محبوب است ، اما یک راه حل دائمی نیست. بیایید وقت بگذاریم و قیمت خدمات کامل و ممتاز آنها را بررسی کنیم.

مانند Google Cloud Platform ، AWS محیط های مقیاس پذیر برای سازمان را ارائه می دهد که در آنها سایت ها و برنامه های خود را ارائه می دهند.

ما مقاله ای را پوشش دادیم که مدل انعطاف پذیر و پرداختی AWS را برای سرویس زیرساخت ابری آن پوشش می داد. برای مشاغلی که نمی خواهند بخش بزرگی از بودجه خود را به میزبانی طولانی مدت اختصاص دهند ، AWS ممکن است مناسب باشد.

AWS به عنوان یکی از گیج کننده ترین گزینه ها در لیست ما مطرح می شود ، هرچند که سازمان ده ها خدمات تخصصی را برای اجرای وب سایت یا برنامه شما ارائه می دهد.

اگر به AWS برای هاست و دامین سایت تجاری خود نگاه می کنید ، احتمالاً می خواهید با EC2 کار کنید. سرور ابری با مشخصات مشابه دستگاه Google Cloud ما (2 vCPU و حافظه 8 گیگابایتی) 0.0168 دلار در ساعت یا یک لمس بیش از 12 دلار در ماه هزینه دارد.

ما متوجه شدیم که Lightsail ، یک پیشنهاد جدید (و مقرون به صرفه) که کاربران را قادر می سازد به سادگی یک سرور مجازی را مستقر کنند ، کاملاً از این جهت برخوردار نیست که بتواند خواسته های دقیق مخاطبان بیشتری را برآورده کند. این سرویس برای سایت های شخصی و پروژه های جانبی بهترین است.

در مجموع ، هزینه های AWS شما می تواند بر اساس ویژگی ها و میزان ترافیک سایت شما متفاوت باشد. بنابراین ، اگر تجارت آنلاین شما به سرعت در حال افزایش است ، هزینه های میزبانی AWS ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

10. قیمت هاست و دامین گوگل – شروع از 49 دلار

لوگوی Google Cloudجدیدترین ارائه دهنده اصلی ، مدل قیمت گذاری Google Cloud Platform ساده تر از رقبا است. میزبان وب مطمئنا ارزان ترین نیست ، اما ما از رابط های آشنا و روش ساده برای میزبانی قدردانی می کنیم.

صاحبان سایت می توانند انتظار داشته باشند ماهیانه 50 دلار برای اساسی ترین سرور ابری گوگل که دارای 2 vCPU و 8 گیگابایت حافظه است ، پرداخت کنند.

به عنوان یک سرویس ابری بسیار قابل تنظیم ، گوگل با استفاده از گیگابایت فضای ذخیره شده ، هزینه مشتریان را محاسبه می کند. آخرین باری که بررسی کردیم ، مشتریان 0.040 دلار در ماه برای فضای دیسک استاندارد ، 0.170 دلار برای ذخیره سازی SSD با سرعت بالا و تا 0.340 دلار برای فضای SSD بهینه سازی شده در منطقه هزینه می کنند.

TechRepublic در مقایسه با AWS تجزیه و تحلیل بزرگی از قیمت گوگل منتشر کرد ، که نشان می داد چند سال پیش قیمت قبلی 15 تا 41 درصد ارزان تر بود. قیمت ها بسیار متغیر است ، بنابراین مطمئن شوید که هنگام ثبت نام آماده تحقیق کنید.

روی هم رفته ، وقتی صحبت از جنگ قیمت و عملکرد بین ارائه دهندگان بزرگ ابر می شود ، گوگل بسیار خوب عمل می کند – اگرچه ممکن است پس از اطلاع از گزینه های ارزان تر در بالا ، به نظر نرسد.

11. قیمت هاست و دامین Rackspace – شروع از 74 دلار

لوگوی RackspaceRackspace تعدادی راه حل میزبانی و خدمات مدیریت شده ارائه می دهد. مارک برتر این شرکت به این معنی است که سخت افزار و زیرساخت های برتر را همراه با بهترین خدمات پشتیبانی و مدیریت شده در صنعت مشاهده خواهید کرد.

هزینه میزبانی سایت شما در محیط ابری با Rackspace ، با این حال ، چند سکه زیبا هزینه خواهد داشت. Rackspace یک ماشین حساب قیمت ارائه می دهد تا برآوردی در این زمینه ارائه دهد. برای اهداف خود ، بیایید ببینیم چقدر می توانیم هزینه را دریافت کنیم.

سرور اصلی و عمومی میزبان-به طور قابل توجهی کوچکتر از آنهایی که ما با AWS و Google مقایسه کردیم-دارای 1 vCPU و 1 گیگابایت RAM است. خوشبختانه Rackspace شما را مجبور به پرداخت هزینه ذخیره سازی جداگانه نمی کند. پیکربندی ما با SSD 20 گیگابایت همراه است.

هزینه این پیکربندی خالی بیش از 24 دلار در ماه است. با این حال ، شما باید خدمات مدیریت شده مورد نیاز شرکت را با هزینه ماهانه 50 دلار اضافه کنید و مجموع آن را در 74.56 دلار آخرین بار که بررسی کرده ایم ، افزایش دهید.

افزونه پشتیبانی مدیریت شده بسیار شدید به نظر می رسد ، اما این چیزی است که Rackspace را متمایز می کند.

دستیابی به عوامل پشتیبانی مفید با AWS و Google دشوار است ، اما کارکنان دوستانه در Rackspace تمام وظایف خسته کننده مدیریت سرور را بر عهده می گیرند و زمان بیشتری برای ایجاد و اداره تجارت خود به شما می دهند.

مجله اینترنتی Ecommerce Guide یک مرور بسیار خوب از گزینه های مختلف میزبانی Rackspace ارائه کرده و هزینه های میزبانی اختصاصی این شرکت را کاهش داده است. رفتن به این گزینه قیمت ها را به صورت تصاعدی افزایش می دهد.

از کدهای تبلیغاتی استفاده کنید و برای بهترین معاملات سرور پاداش دریافت کنید

بنابراین ، در اینجا لاغر است: مانند همبرگر ، گرانترین گزینه های میزبانی با تمام زنگ ها و سوت ها ممکن است لزوماً یک لقمه کامل را ارائه ندهد (بایت؟).

Rackspace ، Google و AWS ممکن است برای سازمان های بزرگ و سطح سازمان مناسب باشند ، اما جایگزین های ارزان تر خدمات مشابهی را با کسری از هزینه ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت