100 نمونه شگفت انگیز از طراحی سایت فروشگاهی

مقاله از مریم محسن

وقتی به فروش آنلاین می‌پردازید، می‌خواهید مطمئن شوید که طراحی سایت فروشگاهی شما نشان‌دهنده شخصیت شما و کاری است که انجام می‌دهید. به هر حال، این شانس شماست که بر مشتریان خود تأثیر بگذارید. و اگر آن را به درستی انجام دهید، می توانید یک مورد ماندگار بسازید.

آماده اید تا فروشگاه خود را راه اندازی کنید و بر مشتریان تأثیر بگذارید؟ در SAMITIS ، فروشگاه عمده فروشی شما، محصولات عالی را برای موجودی پیدا کنید .

به همین دلیل است که هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین ، طراحی فروشگاه اینترنتی شما یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید درست انجام دهید. نکات و ترفندهای تجاری زیادی وجود دارد که به راحتی برای شما در دسترس است. اما، در این مقاله، به طراحی طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.

من 43 کسب و کار تجارت الکترونیک عالی را پیدا کردم که فکر می کردم از همه متمایز هستند. متوجه خواهید شد که کلید اکثر این طراحی‌های وب سایت فروشگاهی که در اینجا نشان داده شده‌اند، عکاسی است . عکس‌ها نقش مهمی در هر وب‌سایتی ایفا می‌کنند که سعی در فروش آنلاین محصولات دارد.

برای گرفتن عکس های خیره کننده لزوماً به وسایل فانتزی نیاز ندارید. ما یک دوره عکاسی ارائه می دهیم که تمرکز آن بر گرفتن تصاویر با کیفیت بالا تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند است. همچنین شامل نکاتی در مورد نحوه ویرایش عکس ها به گونه ای است که گویی توسط یک حرفه ای گرفته شده است.

بیایید هر یک از این نمونه های وب سایت فروشگاهی  و تفاوتهای طراحی سایت فروشگاهی را یک به یک بررسی کنیم .

به راه اندازی فروشگاه SAMITIS فکر می کنید؟

با SAMITIS ، قدرتمندترین پلت فرم تجارت الکترونیک موجود، کسب و کار خود را آنلاین کنید

امروز یک آزمایش رایگان را شروع کنید

1. hebe

وب سایت هبه زیباست. چیزی که بیش از همه به چشم می خورد عکاسی است. عکس‌های باکیفیت هنگام راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی آنلاین مهم هستند، به خصوص اگر یک وب‌سایت لباس باشد. تایپوگرافیشون هم عالیه فونت فقط کمی ضخیم تر از چیزی است که معمولاً آنلاین می بینید. این باعث می شود طراحی وب سایت بیش از پیش برجسته شود.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

2. Bliss

این وب سایت فروشگاهی انرژی سرگرم کننده خود را از طریق طراحی وب سایت خود هدایت می کند. با رنگ های روشن، حس بسیار شادی را القا می کند. علاوه بر این، آنها کار بسیار خوبی با عکاسی انجام داده اند. عکس های بزرگ در صفحه اصلی آن ها این احساس را ایجاد می کند که بقیه طراحی وب سایت چگونه به نظر می رسد.

الهام بخش طراحی تجارت الکترونیک 3. Dress Up

Dress Up لباس های مد روز برای زنان می فروشد. آن‌ها از رنگ‌های متضاد و متن‌های بزرگ و پررنگ برای برجسته‌کردن تازه واردها، فروش‌ها یا تبلیغات فصلی استفاده می‌کنند. چیزی که در وب سایت آنها جالب است گزینه “چت با ما” است که برای فروشگاه های آنلاین مد رایج نیست ، اما قطعا یک امتیاز مثبت است!

فروشگاه اینترنتی پیراستن

4. Bohemian Traders

اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه طراحی یک وب سایت لباس هستید، Bohemian Traders مکان خوبی برای شروع است. با کمی لمس بوهمیایی در طراحی وب سایت، بازدیدکنندگان این وب سایت فروشگاهی می توانند به راحتی بین اقلام لباس بر اساس آخرین ورودی ها، مناسبت ها، لوازم جانبی یا اقلام فروش حرکت کنند.

تاجران بوهمی 5. ambsn 

در اینجا ما یک وب سایت فروشگاهی لباس دیگر داریم. در واقع تعداد زیادی از این موارد در لیست وجود دارد. این فروشگاه خاص مملو از طرح‌های رنگارنگ روی کت، شورت و تی‌شرت است. بنابراین جای تعجب نیست که طراحی سایت فروشگاهی آنها پر از رنگ های بزرگ و پررنگ است. آنها همچنین از رنگ نارنجی زیادی استفاده می کنند که در پس زمینه مینیمالیستی سایت خودنمایی می کند.

نمونه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
6. 
RYDER

رایدر به دلیل برداشت عجیب (اما جالب) در طراحی وب سایت فروشگاهی در این لیست قرار دارد. صفحه اصلی آنها شبیه به اکثر فروشگاه های آنلاین نیست. اما این چیز خوبی است. زیرا طراحی وب آنها خلاقانه است. خلاقیت به فروشگاه ها کمک می کند که برجسته شوند. انجام کاری کمی متفاوت می تواند به سود شما کمک زیادی کند.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
7. POGG

POGG، یک برند پای سیب زمینی شیرین، کار بسیار خوبی در به تصویر کشیدن بافت محصولات خود در سایت فروشگاهی خود انجام می دهد. شما می‌توانید یک قالب سفید زیبا را که در پالت‌های صورتی و طلایی پخش شده است، مشاهده کنید که عکس‌های محصول با کیفیت بالا را کاملاً تکمیل می‌کند. این طرح دارای ساختاری مجله مانند با رابط کاربری ظریف است، با کلیپ های ویدیویی که به طور بی عیب و نقص در داخل بلوک های معلق در سراسر سایت قرار گرفته اند.

فروشگاه POGG

8. Dick Moby

دیک موبی عینک می فروشد. طراحی سایت فروشگاهی آنها پر از عناصر طراحی عالی است. اول از همه، این الگوهای سرگرم کننده و squiggles شما در بالای صفحه اصلی خود را ببینید. دوم، عکس های با کیفیت عینک آنهاست. توجه داشته باشید که در صفحه فروشگاه، عینک به تنهایی بدون هیچ چیزی در پس زمینه است. که به محصول اجازه می دهد برجسته شود. این یک نمونه وب سایت فروشگاهی عالی است که در آن طراحی به ایجاد احساس منحصر به فرد برای محصولات کمک می کند.

طراحی وب سایت شگفت انگیز
9.
The Horse

همه چیز از نام تا این طراحی سایت فروشگاهی به یاد ماندنی است. شما تصاویر بزرگ و پررنگ را به عنوان بخشی از طراحی وب آنها با کلمات کمتر می بینید. اگر به دنبال این هستید که چگونه یک وب سایت را به روشی منحصر به فرد طراحی کنید، قطعا می توانید از طراحی وب سایت شگفت انگیز The Horse الهام بگیرید.

اسب 10. ESQIDO

طراحی سایت فروشگاهی ESQIDO بر زیبایی محصول اصلی آنها یعنی مژه ها تمرکز دارد. این پر از عکس های نزدیک از محصول و بسته بندی پیچیده آن است. علاوه بر این، آنها حتی یک ویدیوی کوتاه در صفحه اصلی خود دارند که نحوه زدن مژه مصنوعی را توضیح می دهد. اگر به دنبال ایده هایی برای عکاسی از لوازم آرایش یا محصولات زیبایی برای وب سایت فروشگاهی خود هستید، این وب سایت فروشگاهی بسیار مفید است.

طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیک
11.
Mahabis

Mahabis تمرکز خود را بر نمایش محصولات با کیفیت بالا فوراً می کند. و چه راهی بهتر از طراحی وب سایت زیبا برای انجام این کار. به محض اینکه در صفحه اصلی این وب سایت فروشگاهی قرار می گیرید، با توضیحی یک خطی در مورد راحتی محصول آنها مواجه می شوید. طراحی شگفت انگیز این وب سایت حتی کوچکترین جزئیات را برای جذب خریدار بالقوه نشان می دهد.

بهترین طراحی های وب سایت تجارت الکترونیک
12.
Poketo

Poketo از رنگ های زنده به نفع خود استفاده می کند. شما به راحتی می توانید در میان گزینه های محصول آنها پیمایش کنید زیرا آنها آنها را در بالای صفحه قرار داده اند. یا، به سادگی اسکرول کنید و چشمان خود را با الگوهای جعبه ای آنها رفتار کنید. فونت سفید خواندن متن و فراخوانی را آسان می کند و صاحب سایت به طور هوشمندانه از یک فونت سیاه در فضای منفی استفاده می کند تا خواندن را برای بازدیدکنندگان آسان کند.

برترین طراحی های وب سایت تجارت الکترونیک
13.
Jackie Smith

جکی اسمیت نمونه دیگری از طراحی سایت فروشگاهی است که از رنگ های روشن به نفع خود استفاده می کند. اما رنگ ها فقط به عکس های کیف های رنگارنگ و تبلیغات آنها محدود نمی شود. حتی فونت هایی که استفاده می کنند رنگارنگ است!

جکی اسمیت

14. Grovemade

Grovemade به شدت به تصاویر سبک زندگی محصولات خود متکی است. آنها عکس های زیبایی از لوازم چوبی خود را روی میز و میز قرار داده اند. ترکیب بندی عکس ها عالیه آیا به فونت سرگرم کننده آنها نیز توجه کرده اید؟ این فونت گرد است، که فونت معمولی که در اکثر قالب های طراحی وب سایت می بینید نیست.

برترین طراحی های وب سایت تجارت الکترونیک
15. 
Muroexe

چیدمان محصولات کفش در Muroexe عالی است. کفش ها در یک شبکه منظم تراز شده اند و مرور را آسان می کنند. فضای خالی زیادی وجود دارد، که فضای خالی یا بالشتک اطراف عکس‌ها است که باعث می‌شود محصولات موجود در این وب‌ سایت فروشگاهی بیشتر برجسته شوند.

 

طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک16. Sierra Designs

Sierra Designs یک نمونه عالی از طراحی وب سایت برای الهام گرفتن از آن است. عکاسی حرفه ای چشم نواز و وب سایت کاربر پسند آنها تعادلی برابر بین زیبایی شناسی تمیز و طراحی واکنش گرا فراهم می کند. وب سایت دارای احساس ماجراجویی و سرزندگی است که از طریق عکس های جذاب موجود در این سایت فروشگاهی است.

بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک17. Helbak

Helbak نمونه کاملی از طراحی وب سایت کسب و کارهای کوچک است که نشان می دهد لازم نیست در این کار زیاده روی کنید. محصولات آنها زیبا و تمیز است. در طراحی از رنگ محصولات و فضای سفید در پس زمینه استفاده شده است تا جنبه هنری اقلام را به نمایش بگذارد. ساده است، مرتب است و به راحتی می توان به آن نگاه کرد.

 

بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک برای مشاغل کوچک
18. 
Molly Jogger

نکته در مورد وب سایت مولی جوگر سادگی است. اینجا هیچ چیز جالبی در جریان نیست اما طراحی عالی وب سایت باعث می شود محصولات به راحتی مرور شوند و هضم آنها آسان باشد.

بهترین طراحی های وب سایت تجارت الکترونیک
19. 
Skullcandy

من طراحی سایت فروشگاهی Skullcandy را چیزی جز ساده می نامم. وب سایت آنها با رنگ های آنها زنده می شود. آنها فقط از مقدار مناسب متن و تصاویر بصری استفاده می کنند تا تجربه را برای بازدیدکنندگان افزایش دهند.

آبنبات اسکلتی 20. THING IND.

این وب سایت فروشگاهی یکی از موارد مورد علاقه من است. این به سادگی بسیار سرگرم کننده است. آنها از تایپوگرافی بزرگ برای جذب شما استفاده می کنند. و تایپوگرافی آنها به جای سیاه، آبی است. محصولاتی که آنها می فروشند خنده دار هستند و طراحی سایت فروشگاهی آنها نشان دهنده این موضوع است.

بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
21. 
Soap Co

شرکت صابون از طراحی زیبای محصول خود برای فروش محصولات خود استفاده می کند. آیا متوجه کمبود تبلیغات یا تزئینات شدید؟ این یک نمونه وب سایت فروشگاهی عالی از طراحی مینیمال است.

شرکت صابون 22. RSVP

این طراحی سایت فروشگاهی جالب است. چیزهای زیادی در هر گوشه از صفحه وب در حال وقوع است. به معنای واقعی کلمه. اما این بخشی از تجربه شرکت است.

طراحی خلاقانه وب سایت تجارت الکترونیک

23. Ratio

Ratio از طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کند تا به مشتریان خود نشان دهد که در حال فروش یک محصول رده بالا هستند. محصولات قهوه آنها صفحات خاص خود را دارد که درخشندگی آنها را توضیح می دهد. طراحی سایت فروشگاهی با استفاده مناسب از عکاسی، رنگ، تایپوگرافی و فضای خالی مناسب پر شده است.

برترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک24. Frank Body

فرانک بادی همه چیز در مورد زیبایی مدرن است. طراحی سایت فروشگاهی آنها برای مخاطبان سرگرم کننده و جوان ارائه می شود. شما می توانید این را از طریق استفاده آنها از فونت مونوتایپ و رنگ های پاستلی مشاهده کنید.

 

طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک
25. 
Rest.

رست لوازم میز تحریر چوبی می فروشد. آنها دست ساز و خیره کننده هستند. به طور طبیعی، طراحی سایت فروشگاهی برای Rest بر اساس تصاویر سبک زندگی از محصولات آنها روی میز است. صفحات محصول شامل جزئیات خوب طراحی شده محصول است و اینکه اگر هر سه را بخرید چقدر عالی به نظر می رسد. این وبسایت فروشگاهی دارای ویدیوهایی برای تماشا در صفحه اصلی است که در آن محصولات و مارک بهتر آنها را توضیح می‌دهد.

ایده های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
26. 
The Letter J

این نمونه سایت فروشگاهی است که محصولات چاپی مانند چاپ و قاب آیفون را می فروشد. آنها عکس های منحصر به فردی از محصولات خود دارند. چاپ ها به تکه های کاغذ رنگی مختلف تکیه داده اند. متفاوت است بنابراین جالب است.

نمونه های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
27. 
100% Pure

100% Pure یک وب سایت فانتزی ندارد. من می‌خواستم یک نمونه طراحی سایت فروشگاهی کمتر دراماتیک را اضافه کنم تا به شما نشان دهم که برای داشتن یک وب‌سایت خوب نیازی به خلاقیت بیش از حد ندارید. تا زمانی که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش است – درست مانند 100٪ خالص، شروع به کار کنید.

بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

28. All Birds

چیزی که من در مورد All Birds دوست دارم نماهای اکشن کفش آنها است. این بسیار متفاوت از بسیاری از عکس های کفشی است که می بینید. در اینجا آنها را می توان در تصاویری مشاهده کرد که حس حرکت را به شما می دهد. متفاوت است. خوبه. واقعاً خاطره انگیز است.

بهترین طراحی تجارت الکترونیک
29. Oi Polloi

Oi Polloi یکی دیگر از موارد مورد علاقه من از این لیست است. صفحه اصلی آنها حداقل است، اما همچنین سرگرم کننده است. و آنها نشان می دهند که حداقل نیازی به معنای سرما ندارد. طراحی وب سایت این سایت فروشگاهی متکی بر عکس های غول پیکر محصولات آنها در پس زمینه رنگی است. آنها همچنین از یک فونت سفارشی سرگرم کننده برای گره زدن همه آن ها به هم استفاده می کنند.

بهترین نمونه وب سایت تجارت الکترونیک
30. 
P&Co

دلیل قرار گرفتن P&Co در این لیست توجه آنها به جزئیات محصول است. طراحی این وب سایت لباس بدون شک بسیار خاص است. آنها زوایای مختلف تی شرت خود را به نمایش می گذارند. آنها همچنین مشخصات بسیار متفاوتی برای این مورد دارند. این به اندازه داشتن یک طراحی وب سایت فروشگاهی عالی مهم است.

نمونه وب سایت تجارت الکترونیک

31. Black Butterfly

طراحی وب Black Butterfly با هدف ارائه یک احساس ساده و مدرن با یک موضوع اساسی است. این نمونه وب سایت فروشگاهی نمونه ای است که از ساختار آسانی پیروی می کند. با عکس های سرگرم کننده و گرافیک های زیبا که وب سایت را پوشش می دهد، می توانید به راحتی به دسته بندی لباس مورد علاقه خود بروید.

نمونه های برتر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
32. 
Green Glass

وقتی به طراحی وب شرکت شیشه سبز نگاه می کنیم، زمان زیادی طول نمی کشد تا متوجه شوید که چقدر منحصر به فرد ساخته شده است. رنگ، فونت و تصاویر دست به دست هم می دهند تا پیامی که فروشگاه منتقل می کند. علاوه بر این، پس‌زمینه بسیار خنثی است به طوری که بازدیدکنندگان می‌توانند روی محصولاتی که در مقایسه با متن بسیار بزرگ نمایش داده می‌شوند تمرکز کنند.

نمونه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

33. Di Bruno

هنگامی که برای اولین بار وارد سایت دی برونو می شوید، به سختی می توانید طراحی این سایت فروشگاهی را نادیده بگیرید. یکی از نکات برجسته طراحی این وب سایت این است که آنها توضیحات کوتاهی در مورد هر یک از محصولات دارند که بازدیدکنندگان هنگام مشاهده صفحات دسته بندی محصولات می توانند آن را مطالعه کنند. بنابراین، به عنوان مثال، اگر علاقه مند به امتحان چیز جدیدی هستید، می توانید صفحات محصول را بر اساس تصاویر مرور کنید و سپس یک پیش نمایش کوتاه از محصول غذایی که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید دریافت کنید. این به افراد کمک می کند تا آنچه را که ممکن است دوست داشته باشند کشف کنند و تجربه ای در فروشگاه برای کاربر فراهم می کند.

بهترین نمونه های وب سایت تجارت الکترونیک
34. 
SISU Guard

SISU Guard یکی از بهترین طراحی سایت فروشگاهی را در زمینه ورزش دارد. وب‌سایت آنها به بخش‌هایی دسته‌بندی شده است تا بازدیدکنندگان از دسته‌های مورد علاقه‌شان راحت‌تر نگاه کنند. طراحی مینیمالیستی به حفظ تمرکز روی محصول کمک می کند.

نمونه های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک35. Dainty Jewell’s

این نمونه ای از یک طراحی سایت فروشگاهی لباس با ظاهری بسیار ملایم است. رنگ های اصلی که در اینجا خواهید دید، صورتی روشن، طلایی و سفید هستند که با طرح های ظریف همراه هستند. این طراحی سایت فروشگاهی با محصولی که قصد فروش آن را دارند به خوبی پیش می رود. این بسیار زنانه و تازه است، با فونت مطابق با بقیه ظاهر وب سایت.

جواهرات دینتی 36. Boxhill

این سایت فروشگاهی با طراحی زیبا دارای موضوعی با فضای سفید زیاد است که به نمایش بیشتر موارد کمک می کند. طراحی بسیار شیک و تمیزی دارد که باعث شده وب سایت بسیار حرفه ای و پیچیده به نظر برسد. موارد به صورت ساده فهرست شده اند، اما زمانی که روی یک مورد کلیک می شود، توضیحات طولانی برای کسانی که علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد محصول هستند، همراه است.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک37. Northernism

جنبه منحصر به فرد این طراحی سایت فروشگاهی این است که با قرار دادن تصاویر و متن روی یک شبکه متمایز می شود، که توسط بسیاری از سایت فروشگاهی دیگر انجام نمی شود. این وب‌ سایت فروشگاهی با طراحی مدرن، فضای سفید فراوانی دارد که حاوی تصاویر ساده است و باعث می‌شود کمتر شلوغ شود.

طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیک
38. 
Bon Bon Bon

Bon Bon Bon یک شرکت شکلات سازی با طراحی وب سایت واقعا چشمگیر است. اینجا اتفاقات زیادی می افتد و همه آنها سرگرم کننده هستند. آنها رنگ ها، طرح ها، الگوها و اشکال مختلف زیادی دارند. حتی صفحه افزودن آنها به سبد خرید منحصر به فرد و سرگرم کننده به نظر می رسد!

نمونه های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک39. Simply Chocolate

Simply chocolate یک شرکت شکلات سازی مستقر در کپنهاگ، دانمارک است. این طراحی سایت فروشگاهی فضای کافی را می دهد تا هر یک از محصولات آنها به صورت جداگانه بدرخشند. هنگامی که صفحه را به پایین اسکرول می کنید، یک نوار شکلات جدید در وسط صفحه شناور می شود که هر نوار شکلات تم رنگی متفاوت و نامی سرگرم کننده دارد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده هر نوار، مانند برش های نارگیل، بادام، برگ نعناع، ​​یا سایر موارد، نیمی از صفحه را به صورت متحرک پوشش می دهند. طراحی وب سایت این سایت فروشگاهی است که قابل مقایسه با سایرین نیست.

برترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
40. 
Premium Teas

این سایت فروشگاهی دارای طراحی تمیز، مدرن و پیچیده است. چای ها به گونه ای ارائه می شوند که بازدیدکنندگان را راحت تر می کند و محصول مورد نظر خود را انتخاب می کند. صفحه به جای پوشاندن متن بیش از حد بر نمایش بصری تمرکز دارد. وقتی روی هر محصولی کلیک می‌کنید، به صفحه دیگری هدایت می‌شوید که شرح مفصلی از چای دارد. این شامل اطلاعات محصول مانند عطر، سطح کافئین، زمان دم کردن، دمای دم کردن، و اطلاعات بسیار بیشتری است که می تواند برای خریدار ارزشمند باشد.

طراحی وب سایت

41. Bouguessa

بوگوئسا

صفحه اصلی Bouguessa به محض ورود به وب سایت، حسی مجلل به شما القا می کند. برند مد لباس آماده به تصاویر اجازه می دهد تا در مرکز توجه قرار گیرند و با تکیه بر آنها برای فروش اقلام و در عین حال ناوبری را به حداقل برسانند. تم سیاه و سفید همچنین باعث می شود لباس های بلند و لباس های رنگی روشن در میان عناصر دیگر برجسته شوند. همچنین، ما عاشق فید اینستاگرامی هستیم که در بالای قسمت پاورقی قرار داده شده است – این به بازدیدکنندگان فرصتی می دهد تا محصول را در افراد واقعی تصور کنند.

42. Ban.do

فروشگاه ban.do Shopify

ban.do یک سایت فروشگاهی سبک زندگی است که دارای تمی بازیگوش و شهودی با لمس رنگ های زنده است. این ترکیب روحیه جوانی به آن می بخشد، در حالی که استفاده آسان از ناوبری، خروج از سایت را دشوار می کند. فروشگاه آنلاین با قرار دادن عکس های محصول با کیفیت در صفحه اصلی خود، طراحی و تصاویر را متعادل می کند.

43. THE PARFAIT STAND

پایه PARFAIT

این سایت فروشگاهی مستقر در توکیو با استفاده از حرکات پیشنهادی از یک موضوع مسطح به یک موضوع بعدی منحصر به فرد تغییر می کند. همچنین تصاویری فوق‌العاده‌ای از محصول و انیمیشن‌های تمام‌صفحه فروشگاهی وجود دارد که وقتی ماوس را روی آن‌ها می‌چرخانید، به نمای حالت تغییر می‌کنند. تماشای آن سرگرم کننده و در عین حال الهام بخش است. ما مخصوصاً اسلایدر متن سبز متحرک بالای پاورقی را دوست داریم که با استاتیک و پویا در تضاد است.

آیا شما یک وب سایت مورد علاقه با طراحی عالی دارید که ما در این مقاله نیاوردیم؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

می خواهید بیشتر بدانید؟

 

Handshake یک بازار عمده فروشی پر از محصولات با کیفیت بالا از برندهای مستقر در ایالات متحده است. اکنون بپیوندید تا ببینید آیا واجد شرایط 1000 دلار هستید که با یک شروع 60 روزه برای فروش محصولاتی که سفارش می دهید قبل از اینکه هزینه ای برای آنها پرداخت شود، خرج کنید.

اکنون از HANDSHAKE دیدن کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با واحد فروش و مدیریت